• Bina

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Jahaja.. det blev ett knasigt inlägg.. men 1277 syftar på rosetten på 528

• Bina

fru vanheden skrev 2009-09-01 19:30:31 följande:

YES! Fick svar från Nelly och de har skickat en makeout blouse i chocolate till mej! Så glaaad! Längtar så tills den kommer! och så fick förresten ett negativt omdöme tillbaka för att jag lämnade ett till henne för att hon sålde en trasig blus...Hon påstår att jag ljuger och var hotfull.. Hotfull nej! men arg för att hon vägrade återköp fast jag had mailat bild på hålen.
    Härligt med en ny Makeout! (jag fick hem en rose idag... så sööt med sina broderier och tryck!)

Vilken rutten säljare!
  • Bina

God morgon.. idag är jag förälskad i en "gamling" som kom hem i brevlådan igår.. snabbt in i tvättmaskin och sedan under strykjärnet.. wieee hur kunde jag missa Missing dress i somras? everydaymolly.blogspot.com/

Ha en härlig dag!

• Bina

Todeloo... nu är vi så många Molly-bloggare att FL hamnar i sista hand.. förlåt men ni verkar klara er fint utan mig

Igår klickade jag... som plåster på såren mot en reklamation jag gjort.. trots att jag från början sade att jag inte gillar fransar så blev det en .. just det suede tassel bag chocolate.. och nu väntar vi bara på sista höstleveransen! Wieeee!

• Bina

Frusna flickan skrev 2009-09-07 23:29:31 följande:

Just det... Jag råkade köpa en kopia på en every day long cardigan
    näää... häva köpet?
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-09-09 08:56:14 följande:
    Dagens annorlunda MOLLY i bloggen. Sonen tyckte inte om det....han tyckte jag såg ut som en tonåring. Jaja, se och döm själva.... *asg*
    Jag tycker det var jättesnyggt!
  • Bina

God morgon! Jag ser att stora samtalsämnet var jackor igår.. ja det är bara att vänta och hoppas på att det passar nu då.. jag tvekar och är ärligt lite orolig eftersom jag inte letat efter en längre jacka på annan plats ännu.

• Bina
    villemina skrev 2009-09-10 09:36:26 följande:
    Den kommer bli superbra, Bina! Jag är helnöjd med min.
    tack - jag hoppas den passar.. är orolig eftersom de flesta vill gå upp i storlek.. jag får väl köpa en 0-a också och sy ihop dem
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2