Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Sandra G skrev 2009-08-16 17:20:43 följande:
    Jag känner redan att beroendet börjar komma Är lite sugen på en Check me tunic också. Nån som har den?
    Jag har den. Den är superskön
  • Duntoffla
    Innerjoin skrev 2009-08-16 20:41:17 följande:
    Frågar här med (förutom hos Pingla) Hur gör ni för att få fraktfritt på shirtstory? Det står ju 18.50 i frakt...Betalar ni med faktura, och så är inte frakten med sen vid leverans? Är det NÅGON som fått betala frakt, eller har alla fått fraktfritt?
    Det kom aldrig upp någon frakt när jag kom till kassan. DEt kanske är så att de har ändrat det nu om du har otur
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-08-16 22:34:06 följande:
    hmm beställde checkmeblus, nu börjar jag tveka på om tunikan kanske är snyggare...
    Jag testade båda och tunikan var snyggare på min kropp i alla fall men det är ju en smaksak. Tycker båda är fina.
  • Duntoffla

Go kväll!

Sommarebebben- Gillade din kombo. Vill ha fler longtops, de är supersköna!

Sitter här och packa Tradera-paket. Trist men kul med mer Molly-pengar.

Jompa- ser att din frill också får vandra vidare Jag tyckte faktiskt också att jag såg gravid ut i den. Tror det berodde mkt på att den var rätt kort. En längre tunika med volym är lite bättre. Nu slutade liksom blusen vid höften precis.

• Duntoffla
    alias skrev 2009-08-17 22:17:07 följande:
    Jag kunde inte hålla mig ... Köpte makeoutblouse i rosa + velour frill dresstunic i almost black idag. Båda är helt fantastiska, jag är kär. Fick dessutom tre för mig nya OM-plagg genom en lyckad swap - så det känns otroligt lyxigt! Jag ska däremot till OM-butiken imorgon med en reklamation. Köpte två lovelove tees där, och efter en tvätt (i tvättpåse och i handtvättsprogrammet) har sömmarna vridit sig ett halvt varv. Sånt kan ju hända, det är säkert inga problem. Måste bara försöka hålla mig från källaren då ...
    Åh, låter som massa fint! Trist med t-Shirtsen Man kan ju tycka att de borde hålla.
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-17 22:25:20 följande:
    Och jag hann nte med att buda på den rosa som jag är kär i.. Kom hem en halvtimme för sent
    Synd! Den som köpte den fick ett bra pris. Hittade ju en i Chalk istället som jag tror passar mig bättre.
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-08-17 23:11:33 följande:
    Jag fick reklamera vårens grå 327 - brodyren släppte första tvätten. För korta trådar tydligen. Nervös inför att tvätta min nya blåa nu:).
    Det förstår jag. Såna här pass dyra plagg bör ju klara många tvättar. {#lang_emotions_undecided}

Är de för övrigt sköna i materialet?
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-08-18 18:04:32 följande:
    Idag kom lite kläder, tyvärr kunde jag inte ha spoiler underdress, den fastnade jag nästan i , har returnerat den och hade sådan tur att det fanns EN 1:a kvar som är undanlagd till mig....Kjolen från folkart var underbar (finns bild i bildtråden), det blir till att jaga en brun också! Embroidered blus cherry är helt underbar!
    Superfint! ÄR det twillkjolen? jag provade den bruna i OM-butiken och den hamnade på min önskelista
    Morty skrev 2009-08-18 18:53:14 följande:
    Idag fick jag napp på min Light cotton emb. i Cherry storlek 2. Kom på att de har en affär i grann 'byn' och ringde dit och hade tur så jag la undan den sen tog jag silverpilen (min bil ) och shoppade den. Sååå lycklig! Passade på att prova T88 Buttondown men upplevde den som för stor i 3:an och lite för tight i 2:an. Får väl ta och testa något annat istället i Mollydjungeln. Oj, kommer jackorna redan! Gäller det även parkasen? Vill så gärna ha en i chocolate.
    Åh, vilken tur! Du får visa den sen
  • Duntoffla
    gambia90 skrev 2009-08-18 18:29:57 följande:
    provade min check me tunic chalk från folkart stl 4 och den sitter ju som ett smäck. Fan vad fin den var!! Överlycklig! Sitter perfekt över byst och smickrande över mage och stuss
    Visst är den fin? Så mjuk och skön att ha på sig också.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2