Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Sandra G skrev 2009-08-28 21:46:33 följande:
    Duntoffla: Såg du om de hade några spoiler underdress?
    Ja, det fanns rosa, powder, royal, marinblå och brun vad jag kunde se. Tror att Pointell me dress kostade runt 2000 kr.
  • Duntoffla
    Bambiblogg skrev 2009-08-28 21:55:39 följande:
    Jag såg lovely knit i almost black på en av bilderna som bambi hade tagit idag i om-butiken. Tror ni att de är väldigt stickiga?
    Jag tror det men så är jag också tokkänslig. Kommer inte kunna köpa en i ull.
    Bambiblogg skrev 2009-08-28 21:56:40 följande:
    2195 kronor kostar den enligt bambi.
    Det känner jag igen
  • Duntoffla
    fru vanheden skrev 2009-08-29 15:46:40 följande:
    Åh, jag provade en sån idag Rosa och den var såå himla härlig.. Fast jag vet inte om jag har råd just nu för jag har redan köpt 4 odd mollys denna månaden Sen blev jag blåst av en på tradera på en trasig blus och hon vägrar återköp så där försvann 1000:- *skitarg* Och lämnar jag neg omdöme så får jag det tillbaka...Skitkul! Aldrig mer tradera för mej!
    Fy vad trist med såna säljare!
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-08-29 15:59:00 följande:
    Om det inte sod att den var trasig har du full rätt att lämna tillbaka den. Hota med polisanmälan för bedrägeri. Det brukar fungera!
    Kul när man hittar något bra att matcha med. Vad gillar du Check me Tunic förresten?
  • Duntoffla
    fru vanheden skrev 2009-08-30 13:56:35 följande:
    Jag kunde inte låta bli... Var inne på Tintinstyle och knappade hem en Angora mix long cardigan i Rose till mej nyss Ville ju ha den och vågade inte vänta ifall den skulle ta slut. Lite ångest över alla köp denna månaden men det är det värt Så nästa vecka blir det tre nya plagg som ska komma i lådan! Längtar!
    Kul! Själv är jag sugen på lite paket men det jag vill ha finns inte i rätt storlek på nätet. Tycker det är roligare att nätshoppa än handla i affärer nästan
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-08-30 18:07:39 följande:
    Men var bor du? Jag har sett den i blått strl 2 i flera butiker i Stockholm. Tex Mathilde hade den igår i strl 2.
    Åh har dem? Tydligen Åhlens också. Måste in där i veckan innan det är tvärkört.
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-30 18:54:25 följande:
    Tjena pinglan! Är här inne och smygläser lite som vanligt, men när jag såg dig här, måste jag ju ge mig tillkänna och säga hej!
    Hej hej!

Och jag som precis var på väg härifrån VI kommer i alla fall!

kram
  • Duntoffla

God kväll!

Hemma efter ännu en arbetsdag. Känner mig trött och snuvig och nästintill rabiessmittad då jag sa att jag var liiite snorig. Det finns ju annat än Svininfluensa

Var förbi Åhléns på vägen hem. Där fanns det mycket och gott om storlekar. Det blev en dark blue 327:a för min del. Provade en T88 smock också i rosa och jag ska nog inte förkasta den helt. Den röda som jag testade häromdagen var nog bara inte rätt nyans på mig.Funderar om man kanske ska testa någon annan färg?

Ser att ni pratar jackor. Vinterjacka har jag men jag skulle vilja ha en kvinnlig höstkappa, gärna i någon rolig färg. Några tips på vad OM har? Gillar inte nylon *duckar för tomaterna*

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2