• Morty
    isako skrev 2009-08-17 13:05:33 följande:
    Sååå.. Fick ge mig helt enkelt.... Köpte Check me tunic från OM ... Kunde inte vänta o riskera att jag blev utan.. 150 kr frakt Men men.. Nu är den miiiiiin Så har 911 -chalk - strlk  3 17 - Chalk - strlk 4 21 - White - strlk 4 327 - Chalk - strlk 4 PÅ G hem.. Wiiiiieeee
    Vilken tur, för de hade inte den på köpcentrat här.

Jag som ville ha Light cotton emb. i Cherry hade de inte tagit in där. Men jag köpte den i dark blue men vill ändå ha den i Cherry. *suck* Får väl se om jag kan hitta några fler affärer här nere i Skåneland som kan tänkas ha den.  Annars blir jag jätte{#lang_emotions_cry}.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-08-17 21:11:40 följande:
    Vill ALLA ha 327:an i Cherry?? Syns en 2:a till - hojta!!
    Men det är väl inte konstigt, den är ju URSNYGG!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-08-17 21:23:12 följande:
    mmmmm
    Nu ska vi bara se till att hitta vars en eller hur??!!! {#lang_emotions_dreamer}
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Idag fick jag napp på min Light cotton emb. i Cherry storlek 2. Kom på att de har en affär i grann 'byn' och ringde dit och hade tur så jag la undan den sen tog jag silverpilen (min bil ) och shoppade den. Sååå lycklig!

Passade på att prova T88 Buttondown men upplevde den som för stor i 3:an och lite för tight i 2:an. Får väl ta och testa något annat istället i Mollydjungeln.

alias skrev 2009-08-18 18:14:58 följande:
    Supersnyggt, tycker jag också! Jag köpte kjolen i brunt idag i OM-butiken. Passformen är suverän, den är mycket snyggare än jag kunnat föreställa mig! Synd bara att den inte finns i svart, utan bara i brunt, blått och rosa. En blå är f ö påväg hem till mig ... Blir perfekt att jobba i. Nästa vecka kommer jackorna till OM-butiken, plus ytterligare en kjol med tillhörande kavaj som ska vara en riktig godbit. Jag blir ruinerad. Men snygg!
    Oj, kommer jackorna redan! Gäller det även parkasen? Vill så gärna ha en i chocolate.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Skrutteruttan skrev 2009-08-18 22:14:05 följande:
    Frusna flickan: Precis den bilden du postar i bildtråden är den som plötsligt fick mig att klicka hem en makeoutblouse, jag som inte ens gillat den tidigare...När jag fått min spoiler underdress i 1 (och om den passar) skall jag nog investera i flera...kan tänka mig en lila, är ju assnygg och varenda blus, kofta har ju lila rosetter eller band har jag upptäckt...
    Håller oxå med, det första jag fastnade när jag kika in på deras hemsida. Oj, man hittar ju bara mer och mer man skulle vilja ha.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-08-18 22:53:28 följande:
    Idag fick jag mina fiiina OM´s 327 chalk 911 chalk 21 white Sååååå fina! Var orolig över att 327 skulle vara för tight runt armarna men den var underbar. Men vad skalljag ha under?? Ngt bra tips?? 911 - Käääärlek! Var rädd att den skulle vara för kort. Den var perfekt! Måste jaga den gamla med fjärilarna i sltrk 3 nu. Hade den i strlk 4 men den var som ett täcke Imorogn kommer finaste 17 Förresten! Det var inte jag som var för snål! Borgeby & friends skickade mot postförskott för 100 kr! Postförskottet kostar tom 50 kr. Huuur kan då OM motivera 150kr?? Nåja.. skit samma. Nu är det betalt o klart ,, Men grämer mig liiite ändå.. Kanske har blivit smittad nu när man bott i småland så länge
    Åååh vilken härlig post du fick i brevlådan.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-08-18 23:06:43 följande:
    Jaaa. Fick H&M kläder som jag beställt för 100 år sedan också idag. Men skickade tillbaka allt utom regnbyxor o fleece byxor till kidzen.. Går liksom inte att vara nöjd i deras plagg när man precis fått hem sådana skönheter.. Så det hela blev egentligen billigt ... Lustigt vilken slutledningsförmåga man har hahah

Har du beställt från Borgeby Kids & Friends också? Eller bara från dem? *har inte hängt med i turerna*

Jag sitter och funderar på vad jag ska shoppa härnäst. Nu har jag ju helt plötsligt 2 st Light cotton emb s/s, men de var såååå fina och känns väldigt användbara. Så nu måste jag ju ha något annat. *fortsätter surfa runt bland shopparna*
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    isako skrev 2009-08-18 23:31:49 följande:
    Jag har beställt från Borgeby & OM. diggar verkligen Borgeby. de är SÅ serviceminded! Me like! Jag funderar på en everyday cardigan.. Hade en is trlk 3. Kunde med våld knäppa över bysten.. Men är det bättre i strlk 4a? Ngn som har haft båda o vet hur mycket det skilher??
    Har släkt som bor i närheten av Borgeby så man får ta och anpassa sina besök här framöver till när de har öppet. Hmmm...måste ta och kika efter vad det är för en cardigan. Jag blir rent vimsig av alla nummer och namn. {#lang_emotions_embarassed}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Skrutteruttan skrev 2009-08-19 06:50:09 följande:
    God morgon Dagens outft i bildtråden *I´m in löööve*. Tur att jag har en i dark blue på väg hem!
    Ja, den är ju helt underbar!! Dels färgen cherry och modellen bara älskar jag. Kanonsnyggt!!!
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2