• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Duntoffla skrev 2009-09-09 22:09:51 följande:
    Nu ska jag försöka umgås med sambon och fira min födelsedag en liten stund innan det är dags att sova och vila inför ännu en jobbdag. GO natt!
    {#lang_emotions_flower} Grattis på födelsedagen!!! Hoppas du haft en mysig dag. {#lang_emotions_flower}
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-09-09 22:36:49 följande:
    Om man räknar att jobba över som mysigt så har jag det Tack för alla grattis!
    Åh nej.... det var ju inte så mysigt. Men du har kanske blivit lite uppvaktad där hemma iaf.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tuffelisa skrev 2009-09-09 22:45:06 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-09 22:41:05 följande: Ska prova det imorgon med, synd bara att de själva inte har 4, det blir så mycket krångligare då. Vilken ångest jag har nu 3 eller 4
    Du är inte ensam om att vela....men jag hoppas på snabb leverans så man får prova och se hur den är. Det är ju så individuellt Riktigt spännande ska det bli iaf.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tuffelisa skrev 2009-09-09 22:58:22 följande:
    Ja, det ska bli jättekul att få den. Blir så sur på mig själv, jag var och provade en OM jacka idag i 3. en grön med volang. Men var så upptagen med att fundera över vad jag tyckte om volangen att jag "glömde" att känna efter hur den var storleksmässigt
    Men det är väl typskt. Jag är likadan själv. Glömmer hälften lixom. Hoppas ju innerligt att den ska passa så man slipper byta och krångla. Eller allra värsta scenariot att den tar slut. Då blir jag ledsen i ögat.
    Någon som vet om t ex Åhléns skulle få in den? Vi har ju inte NK här nere i söder.
    Plutten & Pluttan
  • Morty

Visade bilderna på jackorna som kom in igår för maken. Han tyckte jag skulle välja röd. Jag som beställde brun. Får se hur det blir i slutändan.

Plutten & Pluttan
  • Morty
    Kajsan skrev 2009-09-10 23:35:48 följande:
    Å fy satan, ser ut som en död björn på ryggen. För mycket enligt mig.

Jag och sonen är hemma sjuka så jag sitter och vaktar när postis kommer. {#lang_emotions_cool} Hoppas på att min 738 ska komma idag. Är så nyfiken på hur den är storleksmässigt på mig.
    Skulle eg behöva åka till mitt postulämningsställe. Har ett paket som kom i förrgår och som bara ligger där och väntar på mig. En Cherry 100gr l/s top. Verkar som sonen mår bättre så jag hoppas att vi kan ta en snabbis dit i em.

Det jag 'saknar' nu är en Lovley knit cherry.  Små sneglar lite på Revolution ska ta och prova den först. Såg himlans fin ut på dig Frusna flickan (tror jag det var som visade den i bt).
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    malinoski skrev 2009-09-11 08:21:32 följande:
    åå.. en Cherry 100gr l/s top - har du provat den på? är den fin?? Sitter just och funderar på om jag slå till på en sån på T som går ut strax.. Har inte provat den modellen någon gång men är det inte den som alla säger sitter så bra?
    Nej jag har inte det utan jag bara chansar. Har kikat runt i många bloggar och många som säger att den är helt underbar så jag litar på dem. Kände på den i en affär väldigt tunn men såååå mjuk.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    HååGe skrev 2009-09-11 12:18:37 följande:
    Vet inte om ni minns att jag var inne här för ett tag sedan och rapprterade om att ni skall vara otroligt försiktiga för att jag just blivit lurad på Blocket (Lovely knit). Jag gjorde aldrig någon polisanmälan för jag trodde inte det skulle leda till något, men nu visar det sig att hon lurat rätt många och en del har anmält så jag har blivit förhörd av polisen idag. De vet exakt vem det är och troligen får jag pengarna tillbaka. Dagens lärdom är alltså att det finns en rättvisa och om man blir lurad skall man definitivt göra en anmälan!
    Åh vad skönt!!
    freemind skrev 2009-09-11 12:52:15 följande:
    Nu har det plingat till i min telefon att min 738:a från CD finns att hämta på Ica mollyist.blogspot.com/
    Samma här! Min batteri hade tagit slut i mobilen, hade jag helt missat. Så när jag började ladda sa det pling.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Nu har jag hämtat min jacka bl a. Jag ska byta storlek iaf. Sen är det färgen...gillar den bruna jättemycket  men sen hade det varit skoj med den röda......
    Jag har lagt en bild i mitt galleri. Gillar ju egentligen inte att visa mig på bild men behöver lite råd om vilken färg ni tycker jag passar i. Så mitt galleri är öppet tillfälligt. Gillar ju färg eg men den bruna är ju lte lättare att matcha med. Vilka i-lands problem.

Pluttan & Plutten
  • Morty

Nu har jag lagt den i bildtråden.

Trodde att om man la in att alla inloggade kunde se så gick det men det är kanske hela min presentation jag måste fixa i så fall. Sorry.

Pluttan & Plutten
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2