• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del 2

alias skrev 2009-09-09 09:14:34 följande:
    Phu, tack! Knep en i almost black!!!
    Många som vill ha almost black. Bara jag som vill ha chocolate? Den röda ser fin ut den med....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Audrey Will skrev 2009-09-09 09:31:43 följande:
    Morty - Svårt med storleken.. Jag vet inte riktigt vad jag ska råda, men skulle tro kanske en 2 räcker?
    fru vanheden skrev 2009-09-09 09:32:37 följande:
    Morty...Jag tog en 2 i almost black i denna jackan ...det är nog bättre snörning på denna tror jag (hoppas jag iaf) för den andra var i midjan och då såg det inte riktigt bra ut på mejStargirl...SNYYYGT!! (på en så fin mage;))
    Ja, ingen som hunnit prova ju. Nä, jag behåller min beställning så får jag se. Tack iaf.
    Råkade skriva fel mailadress så min bekräftelse kom till min kollega. OJ, vilken dyr jacka fick jag till kommentar. {#lang_emotions_undecided} Men det skiter jag i för jag har inte en hög med djur (häst, hund, katt) som jag ska lägga ut pengar på. Fast häromdagen sa min svärmor -Åh, vilken fin/söt kofta (lovlier knit)! Bara köp, jag har aktier i Odd Molly.
    Audrey Will skrev 2009-09-09 09:29:43 följande:
    Nu ringde Anna från CD mig och sa att jackorna kommit
    Snällt. Det var väl rätt många som anmält sitt intresse hos henne så hon får ringa många idag.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Pokergirl skrev 2009-09-09 09:33:46 följande:
    Morty: Så bra! Nu la jag in en beställning på en i almost black, men eg vill jag inte stödja CD över huvud taget med tanke på deras kundservice.
    Näe, jag kollade med min lokala butik och de skulle ju bara ta in almost black och powder. Jag ville ha chocolate så jag velade lite fram och tillbaka men beställde jag med. Vi får se...jag jobbar ju i närheten av där denna webshoppen (har jag förstått) om jag skulle få något problem.
    Hoppas att allt flyter på och alla blir nöjda.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    82an skrev 2009-09-09 09:40:16 följande:
    *viskar* Beställde nyss en 738 i färgen chocklat från C-D
    Åh en till iaf som oxå vill ha chocolate.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Frusna flickan skrev 2009-09-09 11:34:24 följande:
    Jag vill med! Me jag kan ej bestämma mig om jag ska sälja min förra årets i bomull för det... Anser mig inte ha råd med två likadana jackor. Undrar om den är så "lätt" som förra årets?
    Ja, det ska bli väldigt spännande och få hem den. Längtar. Du får ta en riktig funderare.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    barn05 skrev 2009-09-09 15:23:43 följande:
    Jag har köpt en röd Behövde lite färg i min annars svarta jack-garderob.
    Den röda var jättefin! Velade fram och tillbaka mellan röd och chocolate men det blev chocolate då jag har mer som passar till den.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    HardcoreHunny skrev 2009-09-09 14:32:25 följande:
    Blir såå trött...vann en auktion på en Odd Molly Lovely Knit den 11augusti.Betalade in + 50:- för att få den skickad som rekomenderad, totalt 1550:-.Sen har det bara varit bekymmer, tusen ursäkter, påståenden om att den skulle vara skickad, felaktigt kollinummer, missat att skicka, legat på sjukan, någon annan ska skicka den, hon har skickat den... blablabla...Nu har hon iaf själv föreslagtet att jag ska få mina pengar åter, så nu har hon fått mitt konto nummer, hoppas nu pengarna trillar in, ger henne tills på fredag, då SKA pengarna var på mitt konto annars så polisanmäler jag henne, har alla mail & kontonummer osv sparat.Men har någon annan råkat ut för sådana hära bekymmer?! Någon som gjort en polisanmälan ang tradera?!Suck....ville ju verkligen ha den koftan..
    jojoa75 skrev 2009-09-09 15:23:39 följande:
    låter precis som den säljare jag är ute efter nu..Tradera har kontaktat henne o rekommenderat att hon lev varorna hon sålt.Nu är det polisanmälan nästa steg om inget händer..
    Nämen usch vad tråkigt. Hoppas ni får tillbaka era pengar eller varor!!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    villemina skrev 2009-09-09 16:02:48 följande:
    Nu hänger min chokladbruna 738A i hallen och väntar på kallare väder. Sniffar lite på den ibland. Love it!! Har hittat en perfekt puderfärgad halsduk (med en söt liten blomma på) som passar perfekt till. Längtar tills den ska börja användas!!
    Var har du köpt den?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    freemind skrev 2009-09-09 16:42:41 följande:
    Den röda är jättefin i färgen... men varför ha cerise foder? Det skär sig hiskeligt i mina ögon :(
    Är det? Stämmer inte produktbilderna som de har i webshopparna?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    freemind skrev 2009-09-09 17:44:47 följande:
    I vilken webb-butik har du sett fodret på den röda?
    Aaah jag läste/tänkte ju helt fel. Tänkte på lurvet inte fodret. Tänkte först hur kan jag ha missat att det var rosa i kapushongen!! Sorry! {#lang_emotions_embarassed}
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2