higher skrev 2009-09-02 06:11:11 följande:
Toppen tack, precis så vill jag att den ser ut ! Jag har gjort en förhandsbokning hos CD. Har aldrig handlat av dem tidigare och förstått att det varit en hel del problem så jag tänkte ge dem chansen att bevisa motsatsen.... eller så var det så att jag inte hittade någon annan butik att förhandsboka ifrån....
Nej jag har haft bra bemötande därifrån alltid och inga problem med returer och dyl.
Däremot måste jag gnälla om ajabaja. Jag får ju aldrig mina pengar tillbaka. Jag skicka returen i början på förra veckan. På fredagen ringde de (eftera tt jag mailat och frågat) att de skulle hämta returer på posten och betala då. Jag mailade i måndags eftersom jag har SEB precis som dem och inga pengar kommit in. Inget svar på detta mail. Jag ringe alltså igår em och då LOVADE de att betala in på kvällen eftersom något blivit fel då för de hade betalat in alla returer redan. På kvällen hade fortf inga pengar kommit in så jag chansade och ringde dit. En av danskorna stod och packade och beklagade att hon glömt bankdosan hemma så någon återbetalning skulle hon inte kunna göra under kvällen. Grrrrrrrr
Jag ahr ahndlat för flera tusen där, både till mig och barnkläder nu och jag behöver mina 3500 kr (returnerade 3 plagg) för att hämta lovely knit koftor jag fått undanlagda i en butik max en dag. FY vad dåligt tycker jag!!!!!!!!!!!! Det ska väl inte behöva ta 10 dagar att få tillbaka pengarna? Finns det inegn webshop som är perfekt?