malin o skrev 2009-09-07 23:02:32 följande:
Frusna flickan - nu blandar jag mig lite... Har inte varit inne här på ett tag... Var finns dessa kopior menar ni?
Det har sålt en hel del nästan tre år gamla jackor på blocket och tradera helt plötsligt. Och det är bara min personliga åsikt att jag tror att det är kopior. Jag kan ha fel men baserar det på att OM alltid har sålt slut alla lager omedelbart och skulle det handla om andrasortering tror jag att de själva hade sålt ut dessa plagg än att sälja till suspekta företagare som kränger den på blocket och tradera. Dessutom har det börjat florera väldigt mycket OM-kopior nu. Jag tror att detta kommer att påverka andrahadnsvärdet negativt i framtiden så jag ska inte vara riktigt så impulsiv som jag tidigare varit. Tycker att det börjar bli jobbigt att tvingas vara detektiv och det är så trist att bli lurad.
De plagg som framför allt kopierats är velourkläder Hood och byxa, x-stitch, lovely knit, förra årets smock , 327 light cotton embr s/s och mer kommer jag inte på just nu för det står still då jag är så himla trött. Jo, har sett några suspekta silkwraps också av susekta säljare....