• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Ullis 10
    Stargirl skrev 2009-08-29 13:22:58 följande:
    Aaaah. Koftor vill jag ju inte ha på hösten, avskyr ull. Men kanske kommer det annat
    Eller hur? Hittade (OT) snygga bondelidkoftor - alla i ull, hoppas inte alla OM är det... Kan inte ens sticka in lillfingret i dem!
    Travar omkring i min 327:a o trivs - måste vara ett av de absolut skönaste o ändå snygga plagget jag haft. Det och min almost black robe som jag myste i på fm. Känner att dessa plagg blir jättemycket använda, tyvärr blir vissa "fin" blusar i siden osv lite liggande... synd, men sant...
  • Stargirl
    Ullis 10 skrev 2009-08-29 13:45:20 följande:
    Eller hur? Hittade (OT) snygga bondelidkoftor - alla i ull, hoppas inte alla OM är det... Kan inte ens sticka in lillfingret i dem!Travar omkring i min 327:a o trivs - måste vara ett av de absolut skönaste o ändå snygga plagget jag haft. Det och min almost black robe som jag myste i på fm. Känner att dessa plagg blir jättemycket använda, tyvärr blir vissa "fin" blusar i siden osv lite liggande... synd, men sant...
    Det kommer bara ull/angora/polyester osv koftor på hösten. Bomull kommer på våren. Så jag köper mina koftor på våren. En kofta (eller två) varje vår. Så har jag lite att välja på.
  • Höst06

Hoppar in här igen med en fråga.
    Har fått erfara att det cirkulerar mycket kopior på Tradera. Men hur är det på blocket? Har hittat en fin kofta och en blus som jag gärna vill ha. Tjejen jag har mailat med är mycket trevlig men ändå så blir jag osäker.
    Vad bör man tänka på och vågar man chansa? Ändå 1500:- som står på spel.
    Jättetacksam för råd och tips!

• fru vanheden
    Bambiblogg skrev 2009-08-29 15:26:30 följande:
    Jag är lite sugen på en angora kofta, såg så mysig ut. Nån mer som ska köpa en sån?
    Åh, jag provade en sån idag
    Rosa och den var såå himla härlig..
    Fast jag vet inte om jag har råd just nu för jag har redan köpt 4 odd mollys denna månaden
    Sen blev jag blåst av en på tradera på en trasig blus och hon vägrar återköp så där försvann 1000:- *skitarg*
    Och lämnar jag neg omdöme så får jag det tillbaka...Skitkul!
    Aldrig mer tradera för mej!
    dsmammor rules
  • isako
    jojoa75 skrev 2009-08-29 09:54:37 följande:
    Underbara bilder i bt! Kanon att få se olika kombinationer med spoilersen! Du är jättefin
    Tack sötis
    Sara Mia skrev 2009-08-29 10:02:27 följande:
    Isako: Toppenbra bilder i BT. Precis det dilemmat hade jag häromdagen när jag skulle välja vilken spoilermodell jag skulle köpa. Jag valde tank eftersom jag själv är kort och tyckte det blev för mycket som yntes under för min smak.
    Samma här, frågade flera gånger i tråden men ingen verkade ha båda. iaf inte på bild. Tycker bäst om tanken själv. Men underdressen är ju ljuuuvlig till 327an {#lang_emotions_heart}
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Duntoffla
    fru vanheden skrev 2009-08-29 15:46:40 följande:
    Åh, jag provade en sån idag Rosa och den var såå himla härlig.. Fast jag vet inte om jag har råd just nu för jag har redan köpt 4 odd mollys denna månaden Sen blev jag blåst av en på tradera på en trasig blus och hon vägrar återköp så där försvann 1000:- *skitarg* Och lämnar jag neg omdöme så får jag det tillbaka...Skitkul! Aldrig mer tradera för mej!
    Fy vad trist med såna säljare!
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-08-29 15:18:35 följande:
    Isako och Skutteruttan- Superfina tjejer i BT! Royal ser verkligen underbar ut. Synd att det inte sitter så där snyggt på mig
    Tack sötis {#lang_emotions_flower} royal är ursnygg! hittade urläckra skor på H&M också i samma färg så i höst kommer jag vara en riktig heting
    fru vanheden skrev 2009-08-29 15:46:40 följande:
    Åh, jag provade en sån idag Rosa och den var såå himla härlig..Fast jag vet inte om jag har råd just nu för jag har redan köpt 4 odd mollys denna månaden Sen blev jag blåst av en på tradera på en trasig blus och hon vägrar återköp så där försvann 1000:- *skitarg*Och lämnar jag neg omdöme så får jag det tillbaka...Skitkul!Aldrig mer tradera för mej!
    Om det inte sod att den var trasig har du full rätt att lämna tillbaka den. Hota med polisanmälan för bedrägeri. Det brukar fungera!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-08-29 15:59:00 följande:
    Om det inte sod att den var trasig har du full rätt att lämna tillbaka den. Hota med polisanmälan för bedrägeri. Det brukar fungera!
    Kul när man hittar något bra att matcha med. Vad gillar du Check me Tunic förresten?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2