• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Mabimao

Duntoffla: Hur gick det, fick du reklamera? Vad sa de på OM?

• Stargirl
    MrsFreckles skrev 2009-08-28 15:04:37 följande:
    Frusna flickan - den satt ju jattefint pa dig! Var tvungen att kolla in Facebook - det ar bara sju medlemmar i Hata OM-klubben
    *fniss* löjligt....öht sånna hata klubbar är supertöntigt.
  • fru vanheden
    MrsFreckles skrev 2009-08-28 15:04:37 följande:
    Frusna flickan - den satt ju jattefint pa dig! Var tvungen att kolla in Facebook - det ar bara sju medlemmar i Hata OM-klubben
    Men varför hatar man Odd molly???
    Hur kan man det???? *helt oförstående*
    Och hur kan man lägga ner energi på att starta klubbar

Eller kan det vara männen som är trötta på sina fruars tjat om och om svinnet i plånböckerna??
    dsmammor rules
  • Stargirl
    fru vanheden skrev 2009-08-28 16:40:24 följande:
    Men varför hatar man Odd molly???Hur kan man det???? *helt oförstående*Och hur kan man lägga ner energi på att starta klubbar Eller kan det vara männen som är trötta på sina fruars tjat om och om svinnet i plånböckerna??
    Vet inte heller....Alltså jag startar inge hata Kappalh klubb. De som gillar Kappahl får ju shoppa där. Ingen tvingar mig dit och jag bryr mig inte var kreti och pleti handlar.
  • fru vanheden
    Stargirl skrev 2009-08-28 16:42:53 följande:
    Vet inte heller....Alltså jag startar inge hata Kappalh klubb. De som gillar Kappahl får ju shoppa där. Ingen tvingar mig dit och jag bryr mig inte var kreti och pleti handlar.
    Precis..Och Den extra tiden som vi slipper lägga på det kan vi lägga på shopping istället
    dsmammor rules
  • Stargirl
    fru vanheden skrev 2009-08-28 16:43:52 följande:
    Precis..Och Den extra tiden som vi slipper lägga på det kan vi lägga på shopping istället
    There will always be haters.....
  • jojoa75

frusnaflickan: Underbart snygg satt den på dig! Och det är väl jättebra att man inte har nåt onaturligt behov av att visa upp sig, och det tror ju iaf inte jag att du har.. modigt att lägga ut bilden, men KANON för oss andra för då kan vi ju se hur den sitter o ger  bra info om hur den är strlmässigt...
    TACK

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • MrsFreckles
    fru vanheden skrev 2009-08-28 16:40:24 följande:
    Men varför hatar man Odd molly???Hur kan man det???? *helt oförstående*Och hur kan man lägga ner energi på att starta klubbar Eller kan det vara männen som är trötta på sina fruars tjat om och om svinnet i plånböckerna??
    Anledningen var: hur kan vuxna kvinnor springa omkring i rosa volanger

Var nyfiken da det skrevs tidigare i traden om det fanns en sadan grupp pa FB Naja, man far ha lite humor med
  • Sandra G

Lägger Om-butiken på Humlegårdsgatan undan om man ringer och frågar?

• isako
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:34:00 följande:
    Nu finns en ytterst pinsam bild i bildtråden. Ber om ursäkt.. Det är enbart för att hjälpa ej att jag har behov att visa upp min kropp. Som jag för övrigt kämpar hårt med att tycka om. Det går sådär...............
    Tycker du är ursnygg!!  Snygga knän (Låterknas men jag hatar! mina knän) lår, rumpa o boobies! {#lang_emotions_flower}
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2