• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Bina

isako... vilka fina bilder och de sorterar verkligen upp tankarna!

• isako
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 23:38:49 följande:
    Tackar! Avskyr många delar på min kropp. Jag har massor med bristningar efter graviditerna och börjar få brock och elände.. Tur att man kan dölja det hemska med något snyggt. Tack för kanonfina bilder! Jättebra och informativa i st-lsyfte! Mer bröst får ju plats, min sitter lite löst. Och det såg fint ut med bh under. Jag måste också ha bh på mig om jag lämnar hemmet. Det känns obehagligt annars plus att jag vill ha upp dem lite Du är skitmodig, och jättefin! Tycker absolut bäst om tanken kände jag för egen del när jag tittade på dina superbra bilder. Vill köpa en sådan istället. Samtidigt vill jag ju behålla underdressen med. Den är ju så fin som den är och toppen ihop med 327! Urfin färgkombo där. Gillade också både underdressen och tanken med lovely kniten skarpt. Tack igen!
    Tack gumman.
    Bristningar, bröst som hänger söder om ekvatorn, brock och diverse är nog ngt som de flesta av oss drar omkring på.. Men det är bara att inse att det kostar på lite att "baka" våra små mirakel. Och som du säger är det ju bra att det görs sådana här plagg så att man kan dölja sina skavanker med lite lyx
    Bh är ett måste här. Mina fina hallontoppar är long gone haha.
    Tanken är en favorit då det oftast är i den längden jag vill komplettera. Ni vet den eviga kampen med att dra ner tröjan så att inte bristningarna syns osv.. Men underdressen är ju sååå fin till 327an.. Men men.. Får kanske bli på T ngn gång sen. Har inte råd att behålla den bara för att ha under 327an. Skall ju köpa jacka o koftor oxå
    Bina skrev 2009-08-29 08:56:06 följande:
    isako... vilka fina bilder och de sorterar verkligen upp tankarna!
    Tack gumman. haha tycker jag ser allmänt uttråkad ut. Men det bjuder jag på. Var något trött när jag höll på o yrade här hemma
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • freemind

Sara Mia skrev 2009-08-28 22:38:48 följande:

Sandra G skrev 2009-08-28 21:17:23 följande:
    Min man vet att jag också jobbar och får lön. Han har andra intressen och mina är kläder. Så det blir ingen diskussion om det. Så länge räkningarna betalas och maten står på bordet måste man ju få ha lite kul också är mitt resonemang.
    Mycket bra skrivet!
    Jag skriver under på det
  • isako
    thorn skrev 2009-08-29 00:10:38 följande:
    Fattar inte hälften av snacket här. Kommer ni verkligen ihåg modellnamnet på era Odd Mollysar? Själv lägger jag inte märke till modellnamnet.... Sparar ni tagsen också?
    Ja o ja.. Men på sista ..
    Jag vet faktiskt inte varför?? Men kan inte få mig till att slänga dom??
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Sara Mia
    thorn skrev 2009-08-29 00:10:38 följande:
    Fattar inte hälften av snacket här. Kommer ni verkligen ihåg modellnamnet på era Odd Mollysar? Själv lägger jag inte märke till modellnamnet....Sparar ni tagsen också?
    Jag kan inte modellnamnet på alla utantill, men på de vanligaste, och visst sparar jag alla tagsen. På tagsen står ju modellnamnet och färgbeteckningen. Dessutom är det bra att ha de kvar om man vill sälja något plagg. Modellnamnet står ju annars oftast tryckt eller broderat på själva plagget, så det kan man ju lätt kolla där.
  • Sandra G

Så sant så. Jag sa det till min sambo också. Han har sin intressen o jag har mina.

Sara Mia skrev 2009-08-28 22:38:48 följande:

Min man vet att jag också jobbar och får lön. Han har andra intressen och mina är kläder. Så det blir ingen diskussion om det. Så länge räkningarna betalas och maten står på bordet måste man ju få ha lite kul också är mitt resonemang.
  • jojoa75
    isako skrev 2009-08-29 09:37:07 följande:
    Ja o ja.. Men på sista ..Jag vet faktiskt inte varför?? Men kan inte få mig till att slänga dom??
    Underbara bilder i bt! Kanon att få se olika kombinationer med spoilersen!
    Du är jättefin
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Sara Mia

Isako: Toppenbra bilder i BT. Precis det dilemmat hade jag häromdagen när jag skulle välja vilken spoilermodell jag skulle köpa. Jag valde tank eftersom jag själv är kort och tyckte det blev för mycket som yntes under för min smak.

• jojoa75
    Sara Mia skrev 2009-08-29 10:02:27 följande:
    Isako: Toppenbra bilder i BT. Precis det dilemmat hade jag häromdagen när jag skulle välja vilken spoilermodell jag skulle köpa. Jag valde tank eftersom jag själv är kort och tyckte det blev för mycket som yntes under för min smak.
    håller med!
    Jag vill iaf att det är blusen/tunikan som ska synas, det andra ska bara skymta fram. Blir för mkt kaka på kaka annars som isako skrev vid nåt foto. Och det blir det verkligen..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2