Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Jag handlar oxå hellre OM än annat till mig själv just nu, dock för småpengar om man jämför..
    Hade helt klart haft ekonomi att handla mer, men jag köper hellre få plagg och vet att jag inte behöver oroa mig för pengar eller känna att jag knappt har råd eller så. Finns ju annat än shopping

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

skruttan: men aug o sept är faktiskt bara två månader.. eller räknar du hela oktober också fast det bara är 1:e idag?
    ändå.. 47tusen är myyycket att shoppa för när du skrivit som du gjorde här förra veckan ang ekonomi, oavsett om det är två mån el tre

• jojoa75

jaja.. läste visst inte så noga.. tyckte bara att det var otroligt mkt när man skriver att man inte har råd..

• jojoa75
    fru vanheden skrev 2009-10-02 07:31:37 följande:
    Haha, och nu fattar jag Har hela tiden läst armbågsskydd!!För att skydda armbågarna för de som hänger mkt på dem så tyget inte slits..Har försökt att se framför mej med en minibinda där Armhålsskydd????Åh, varför inte satsa på en bra deo??Håller med stargirl...Tänk om den lossnar??? Godmorgon förresten Idag hoppas jag få min nya revolution blousen, valde att köpa en  i strl 1 istället och la ut min 2 på tradera då den är lite rymlig till mej..Igår fick jag mina nya livealot blus i almost black så nu har jag i chalk och black Är det bara jag som är kära i dem??Och jag har hittat min snyggklänningen jag bara måste ha till nyåroddmolly.com/collections/winter09?type=all&pa...#18Brand new second hand dress #129Är den inte vacker???Jag är kär (la ut den som länk på min facebook men tror du någon brydde sej? Hur kan man inte? )
    har inte riktigt fastnat för livealot, är det inte den som har lite tofsar som hänger?
    Den där klänningen är jättefin, men nog inte riktigt jag liksom..
  • jojoa75
    NovaAlexandra skrev 2009-10-04 12:29:30 följande:
    det är då aldrig nån som säger nåt om mina kläder, man jag skulle svara att de inte behöver oroa sig, jag har råd. att säga: det drabbar ingen fattig, är också ett bra sätt att få folk att vara tysta.
    Har inte heller fått höra nån kommentar om det faktiskt, men om någon kommenterat så hade jag svarat nåt liknande. Tycker inte att man ska ha "dåligt samvete" eller tycka det är jobbigt, hade jag inte haft råd hade jag inte handlat ett OM-plagg och så hoppas och tror jag att det är för de flesta. Om man dock handlar för över ens tillgångar, ja då förstår jag om det är en öm punkt om nån frågar.
  • jojoa75

hur är velourdressen i strl?

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-10-05 12:04:00 följande:
    hur är velourdressen i strl?
    asch struntar i den. Såå fin tycker jag nog inte den är, blev begeistrad över bra pris bara
  • jojoa75

När kommer vinterkollektionen?

• jojoa75

Skrutteruttan: håller med isako o frusna flickan. Obehagligt o osmakligt skrivet, men en poäng finns där..

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2