Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del 2

One skrev 2009-09-09 18:49:46 följande:
    Köpte en nylon parker (är det 738a?) i chocolate på CD nu. Hoppas nu storlekarna stämmer för jag har liksom på känn att det blir svårt att byta...p.g.a att storlekarna tar slut....Hoppas nu jag gillar den. Blev nästan en tröstjacka eftersom noblesse hood coat var så vansinnigt dyr att jag var tvungen att avstå....Tips förresten om man vill ha 20% hos Best of Brands ikväll i Vällingby. Gå in och reg. er hos tidningen chic och så kan man åka dit mellan 20.3o och 22.oo ikväll och få 20% på hela Kfem...best of brands har ju odd molly.. var där tidigare idag och en del godbitar fanns kvar...Men man måste registrerar sig hos Chic annars släpps man inte in.
    såg att även Juniform har fått in jackorna nu, där står det att man ska välja en strl större om man vill ha kofta under.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-09-09 21:20:44 följande:
    Hahaha...man fastnar lätt när börjar prova allt.God kväll förresten!Ser att alla tokshoppar jackor nu. Är det bara jag som inte fastnat för nylonen? Blir så sur att Noblesse kappan ska kosta en förmögenhet. Why?
    har inte heller riktigt fastnat för jackan, vet inte riktigt vad jag tycker om fluffet..
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-09-09 22:09:51 följande:
    Nu ska jag försöka umgås med sambon och fira min födelsedag en liten stund innan det är dags att sova och vila inför ännu en jobbdag.GO natt!
    grattis
  • jojoa75
    MejaKiZnic skrev 2009-09-11 23:36:02 följande:
    Skulle ni våga köpa en vinterjacka, helt ny för 1200:- från ett företag på T?
    Nej.
    Du kan inte vara helt 100 på att den är äkta, att det inte är nån andrahandssortering med nåt fel på den.
    Dessutom svårt att reklamera om det skulle vara nåt fel på den..
    MejaKiZnic skrev 2009-09-11 23:44:02 följande:
    Kan man köpa online ?
    Japp
    tex på country & dreams, ajabaja, juniform
  • jojoa75

Halloj i tråden!
    Nån som har firstladykoftan? Hur är den i strl? Mycket sticksig?

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-09-13 10:51:59 följande:
    Gillar inte dessa små släpp hipp som happ (enda fördelen är att man hinner spara pengar emellan) otålig som jag är Är sugen på den rosa eller ev den blå kjolen. Tror den rosa skulle vara snygg till en mörkgrå polotröja och svarta boots
    håller med dig!

Nån som har en firstladycardigan o kan svara hur den är i strl? Ligger normalt på 2, men 3 i tajta tunikor upptill.
  • jojoa75
    SooJuicy skrev 2009-09-14 13:51:26 följande:
    Va och hämtade ut min revolution blouse och är ju verkligen helt underbar, så den behåller jag, men den rosa veulor hodded tunicen va en stor besvikelse! Inte alls lika fin irl som på bilder ju, mer grisrosa, för lång, morgonrockskänsla, sladdrig, nästan 2 pix...nej den åker tbax! Jag som annars älskar veulorplaggen och min robe
    hmm den tyckte jag ju såg så snygg ut oxå! Du har inte bild på den när du provar den?
  • jojoa75
    SooJuicy skrev 2009-09-14 14:02:53 följande:
    Nä, precis vikt ner den tbax i påsen för att retunera till milkandhoney. Orkar inte ta upp igen o börja fota  
    OK
    fru vanheden skrev 2009-09-14 14:03:16 följande:
    Åh, jag älskar också min revolution bluose..Jag har den i powder strl 2..Tyckte först att den var lite stor men nu har jag vant mig..Vill ha en i chalk också för den är också såååå snygg..Vet inte iså fall om jag ska ta 1 eller 2...Vilken färg och storlek tog du?Idag fick jag samtal från Odd Molly Jag mailade ju dit angående mitt strul med Nelly och vi mailade ett par gånger sen ringde hon mej idag och de gillade inte alls det som Nelly håller på med och de hade bett Nelly att ringa upp mej så fort som möjligt så nu väntar jag med spänning Fortsättning följer
    så bra att du kontaktade OM, skulle inte heller tro att de blir särskilt glada över att bli förknippade med så dålig kundvård..
  • jojoa75

Är både lovelyknit o firstlady väldigt stickiga? Vilken är snyggast på tycker ni?

• jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-09-15 12:07:40 följande:
    Är både lovelyknit o firstlady väldigt stickiga? Vilken är snyggast på tycker ni?
    *puffar*
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2