Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Sara Mia skrev 2009-08-29 10:02:27 följande:
    Isako: Toppenbra bilder i BT. Precis det dilemmat hade jag häromdagen när jag skulle välja vilken spoilermodell jag skulle köpa. Jag valde tank eftersom jag själv är kort och tyckte det blev för mycket som yntes under för min smak.
    håller med!
    Jag vill iaf att det är blusen/tunikan som ska synas, det andra ska bara skymta fram. Blir för mkt kaka på kaka annars som isako skrev vid nåt foto. Och det blir det verkligen..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Sandra G skrev 2009-08-29 10:22:42 följande:
    Då kanske det är lagom med en tank under light cotton embroided l/s?
    Ja jag tycker nog det iaf, ser på tok för långt ut med den längre modellen. I min smak iaf
    Alla är vi ju olika o tur e ju det
  • jojoa75
    SooJuicy skrev 2009-08-29 21:05:44 följande:
    Hehe, tack!
    håller med, coolt!
  • jojoa75
    MrsFreckles skrev 2009-08-30 17:16:56 följande:
    Nagon som hunnit prova OMs nya hudvardsprodukter?
    har testat body butter, den är underbar! Nu är jag sugen på bodylotion o handcreme.. Får ta det sen när kontot fyllts på
  • jojoa75
    Pokergirl skrev 2009-08-30 18:17:13 följande:
    Ias: Det där är faktiskt lite fräckt av Ajabaja. Så vitt jag förstått det så är det säljarens ansvar för att produkten kommer fram till köparen. Det innebär att dom inte kan begära att du som kund ska betala extra för att paketet ska komma utan om företaget betvivlar postens system är det dom som ska stå för extrakostnaden med rek.
    ja precis.
    Mellan företag och privatperson så är det upp till dom att se till att pkt kommer fram till privatpersonen, de är annars skyldiga att ersätta..
    En del webshopar försöker sig på att skriva sig fria från det, men en lag kan man inte skriva sig fri från
  • jojoa75
    Stargirl skrev 2009-08-30 18:20:34 följande:
    Handkrämen är fantastisk! Älskar den.Nu går det att kommentera i min blogg igen....vet inte vad som var fel.
    va bra!
    Behöver bra handcreme.. jobbar i vården o man tvättar o spritar sönder händerna..
  • jojoa75

Halloj i tråden!
    har lite, lite sug efter en lovelyknit kofta... OM jag nu skulle ta mig råd med det, vilken strl bör jag ta tycker ni?
    Är 2 i alla OMisar förutom summerof2007tunic där borde jag nog ha 3 pga bysten. Inte storbystad men tyckte ändå den var lite trång.
    Ska man ta en 2 el 3? Har vit o cherry 100grfrill o tänkt att ha bla dom under och så kanske nåt annat basplagg även light embr både s/s o l/s.
    Så tveksam om färgen oxå.. almostblack eller cherry...

• jojoa75

hmm vet inte om jag blev klokare nu
    Frusna: hur storbystad är du? Jag är B-C o lite bredaxlad.
    isako: hej sötis tebaks
    duntoffla: visst är dom fina båda... därav svårt att välja

• jojoa75
    Frusna flickan skrev 2009-09-05 19:19:01 följande:
    Jag har 80 c-d beroende på bh. Ofta blir det trångt över bysten fast det stämmer i övrigt. Skit svårt... Du borde ju prova egentligen men jag vet ju hur det är. Alla plagg jag har chansat på en 3:a i år har jag fått byta till en 2:a. Lovely knit vet jag att jag har stl 3 på så där var det ju ingen tvekan.
    OK då har du större byst än mig. Vet att jag nog borde prova.. men detta skulle isf bli ett rent tröstinköp över nätet
  • jojoa75
    Frusna flickan skrev 2009-09-05 20:38:42 följande:
    Men gud, hur skriver jag? Sorry. Jag kom alltså till ett ställe jag ej brukar vara på (en butik utanför stan) och dreglade åt alla fina OM. De hade lagt alla fina strumpor i en korg och hade gjort lite höstig skyltning - så fint!! Vill ha lfer koftor och min karl tyckte att jag borde köpt en check me andress. Varför gjorde jag inte det?? Jag borde tagit den ist för check me blouse nu när jag ändå har köpt så många andra tunikor/blusar. Och nu är höstkvoten fylld för min del. Jag har ju även beställt en v-neck i pink och en freedom - i chalk från ajabaja. Ville helst haft en blå eftersom jag tycker det blir lite likt att ha chalk i både revolution och freedom men jag blev snål när jag skulle beställa freedom och tog den från folkart för att få 15% och de hade ingen blå. Revolution hade jag då redan beställt och älskar den i chalk och blått så jag hade ej kunnat välja ngn annan. Men men... Det blir nog bra. Iaf ör det färdighandlat för mig från höstkollektionen. Nu väntar jag på en tunika ur vinterns. Bara den inte kostar fläsk nu.................Jag hade på mig min t88 smock en stund igår och har ett problem. Den åker upp när jag rör mig. Liksom vill dra sig uppåt så pengarna var liksom på brösten trots att den satt bra från början. Fan.. är den kanske lite liten ändå? Den andra var så himla stor och ärmarna är lååååånga. Fasen varför ska det bli så här. Vill ju ha den på julafton. Om jag ska känna så här hamnar den på T långt före jul Jag är verkligen veligast i hela stan. Jag älskar den till utseendet men jag kanske hade rätt första gången som ratade den då. Min kropp är inte skapt för den kanske? bla bla Förlåt att jag babblar på så här i tråden. Är lite uttråkad. Sitter här ensam men sovande barn. Har inte ens hyrt någon film till mig själv ikväll...
    hur länge varar folkart erbjudandet?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2