82an skrev 2009-09-07 11:30:57 följande:
Mmm, nu doftar det Odd molly här hemma. Kan de inte tillverka tvättmedel till varje kollektion?? För visst lukat de olika varje säsong eller är det jag som är knasig i näsan. Tyckte att vårens luktade lite mer starkt ros medans den här luktar lite som parfymen clean, typ varmt och mjukt. Hmm hoppas ni förstår har
iaf fått hem min velour hooded tunic i rose och den är ljuvlig. Jätteskön och perfekt casual för en dag hemma med barnen. Skulle nog vara toksnyggt med jeansleggins till. Men jag hittar aldrig några bra. Vilas och Veromodas är för låga i midjan på mig och Ginas är för fladdriga för mina kycklingvader. Tipps på jeansleggins i mörk eller grå denim med normalhög midja och smala ben? (sorry om det är lite
OT men det ska passa min OM tunica ju)Jag känner smått panik över jackan. jag vill verkligen ha den men är orolig att jag inte ska hinna få tag i rätt färg (har bestämt mig för chocklad) och storlek och måste leta efter en annan jacka och vara besviken resten av hösten *snyft*
Lindex har de BÄSTA jeansleggingsen!! Men de verkar vara slut överallt finns både i blått och grått.