Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

HardcoreHunny skrev 2009-09-09 14:32:25 följande:
    Blir såå trött...vann en auktion på en Odd Molly Lovely Knit den 11augusti.Betalade in + 50:- för att få den skickad som rekomenderad, totalt 1550:-.Sen har det bara varit bekymmer, tusen ursäkter, påståenden om att den skulle vara skickad, felaktigt kollinummer, missat att skicka, legat på sjukan, någon annan ska skicka den, hon har skickat den... blablabla...Nu har hon iaf själv föreslagtet att jag ska få mina pengar åter, så nu har hon fått mitt konto nummer, hoppas nu pengarna trillar in, ger henne tills på fredag, då SKA pengarna var på mitt konto annars så polisanmäler jag henne, har alla mail & kontonummer osv sparat.Men har någon annan råkat ut för sådana hära bekymmer?! Någon som gjort en polisanmälan ang tradera?!Suck....ville ju verkligen ha den koftan..
    Gud så tråkigt lider med dig.
  • Stargirl
    freemind skrev 2009-09-09 17:51:47 följande:
    Nä ... just det ja.... inte just nu (men kanske sen när man bearbetat det lite )
    Precis så är det. Har på mig min poly cotton t-shirt idag för första gången. Först älskade jag den, sen funderade jag när den hängde i min garderob i flera veckor, nu älskar jag den!!! Bild finns i bloggen.
  • Stargirl
    jojoa75 skrev 2009-09-09 18:34:31 följande:
    superfräsig var du i den!
    freemind skrev 2009-09-09 18:12:46 följande:
    Du var galet snygg i den!
    Åååh *rodnar* tack! Den är väldigt bra för figuren. Lång modell och kråset på brösetet är perfekt för mig som inte har så mycket av den varan Men man måste ha ngt under som inte förstör tröjans form. Så det måste vara typ tights och inte jeans. Jeans var inte snyggt under.
  • Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-09-09 18:51:14 följande:
    Åh är du säker? Jag kan se dig i Hearted Tunic, så söt den hade varit på dig! (försöker inte dra ner dig i fördärvet, det var bara min första tanke )
    Jag har funderat på den. Men jag får ingen direkt känsla för den. Det kan ändras från en sekund till en annan....men just nu vill jag inte ha den....ja eller jag vill inte köpa den. Men vill gärna ha den om ngn vill ge mig en
  • Stargirl
    Snova skrev 2009-09-09 19:12:33 följande:
    Vad kostar love love tank? Har presentkort på Åhléns som snart går ut och tänkte åka ner och se vad de har på Å City imorgon.
    499 tror jag.
  • Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-09-10 11:48:11 följande:
    Kan jag inte få liiite sympati över min upp-och-nervända logga? För att spä på mitt trauma så svarar inte M&H på mitt mail, har mailat igen. Tycker jag är värd en liten handkräm eller nåt från dom när jag nu måste sprätta och sy i en sån dyr blus. *tycker synd om mig själv, och om min symaskin som ska behöva utstå mig*
    Är det inte typiskt. Så fort man vill handla så svarar de på två röda. Har man ett problem så tar det evigheter....suck!
  • Stargirl
    Sommarbebben skrev 2009-09-10 15:52:10 följande:
    Förlåt att jag spammar med min OT Mulberry-frågor men,vad tror ni om denna, kan den vara äkta?www.blocket.se/halland/Mulberry_Bayswater_i_O...Jippie, nu ringde butiken att jackorna och den underbara ull-klänningen jag la undan i strl 3 kommit in, skall dit och spana lite.Fortsättning följer!
    Jag kan inte svära på den men denna känns rätt äkta.....på bilden alltså.
  • Stargirl
    villemina skrev 2009-09-10 18:13:39 följande:
    God kväll!Har lite funderingar om klänning. Jag har en mörkblå Dudette dress (bild finns i mitt galleri). Den har blommor på sig och är knälång, ungefär. Min fråga är: kan man ha denna på hösten & vintern...? Hur ska jag matcha den i så fall?? Helt en fråga om tycke och smak, men tycker ni man kan ha strumpbyxor (vilken färg???), bruna stövlar och en kofta till? Vadå för kofta??? Eller ni tycker klänningen är alldeles för somrig och bara bör bäras på sommaren?
    Klart man kan. Heltäckande strumpbyxor med stövlar och en kofta så har du en höstoutfit!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2