Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Äntligen uppdaterad blogg.....för er som brukar kika in så har det varit otroligt segt den sista veckan. Mycket att göra och en envis förkylning är min ursäkt

• Stargirl
    Frusna flickan skrev 2009-09-25 08:20:29 följande:
    Men herregud hur skrev jag.......... den får min BEN att se smala ut. Inte mina barn... Sorry för detta fatala misstag.
    *fniss*
  • Stargirl
    jojoa75 skrev 2009-09-25 09:10:39 följande:
    ujujuj.. det hade jag gjort
    Fast jag vill ju ha kvar dom.....båda två....Har en röd och en grå....hade även en lila men den sålde jag förra vintern
  • Stargirl
    Frusna flickan skrev 2009-09-25 18:43:44 följande:
    Tack raring Oj då .. Ja det var ju just den personen köpte allihop av. Tänk 720 ke styck i inköp och om några ger 1200-1500 kr, någon annan bara runt nypris. Då blir det ändå en rejäl slant i förtjänst för den personen. Jag blev deppig eftersom jag trots allt vill eha en 327:a igen. Har försökt några gånger Men jag får vänta till de som trots allt kommer till våren.
    Ja det är ju en förtjänst. Vissa ser även små summor som betydande. Det är ju ett säkert sätt att dryga ut kassan. Jag skulle aldrig orka/hinna men förstår dem som gör. Det är smart!
  • Stargirl

För er alla som var med igår!!! Tack för en underbar dag. Synd att jag missade kvällen men det var tyvärr inget att göra. Nästa gång checkar jag in på hotell oxå så jag kan förlja med hela dagen och dricka en massa vin på kvällen och slippa köra hem

• Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-09-27 09:39:45 följande:
    Vi är såå nyfikna! Berätta lite vad som inhandlades och vad det pratades om ?
    Det handlades, dracks bubbel, promenixades i soliga sthlm och skrattades. Vad det pratades om......det kan vi inte avslöja. Det är hemligstämplat. Kom med nästa gång så får du veta
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2009-09-27 10:02:07 följande:
    Fruktansvärt rolig diskussion på mathilde häromdagen.Jag vet inte hur vi kom in på det, men vi började prata om OM kopior med tjejen som jobbade där.Hon såg ut som en fågelholk " Kopior? På Odd Molly? Näää, det finns inte".Hennes kollega såg lika frågande ut hon.Och när jag gick, eller de trodde att jag gick, så skrattade de åt mig och mumlade nåt som lät som om jag var helt galen som trodde att det cirkulerade falska OM på Tradera.Mohahaha
    Ja dessa okunniga......
  • Stargirl
    Sylt skrev 2009-09-27 10:09:35 följande:
    Godmorgon!Verkar som att ni hade en toppendag igår - kul! Alltid roligt att möta likasinnade. Förra året var jag på en bloggträff (inredning) och det var skumt att man kände varandra med en gång. Det var helt naturligt att bara börja prata på Nästa vecka bär det av mot Sthlm. Är det svårt/lönt att försöka ta sig från centrum till Barkaby? Vi flyger upp så vi har ingen bil....
    Ja det är rätt krångligt. Inget jag skulle rekomendera om man bara ska vara i stan en dag.
  • Stargirl
    Sylt skrev 2009-09-27 11:46:27 följande:
    Ok, tack! Jag skall upp över helgen så då kanske det går att fixa. Fast mitt resesällskap är mer intresserad av Gucci/LV än att shoppa billiga OM och P.op. Vi får väl se vem som vinner
    POP har stängt i Barkarby iaf så kanske bättre att stanna i stan. OM butiken och Mathilde ligger ju nära Gucci och LV butikerna så kanske bäst att hålla sig i centrala stan.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2