Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Sara Mia skrev 2009-09-03 13:36:30 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-03 11:47:20 följande: Jag var nära att beställa en sådan från Ajabaja i morse, men efter att ha synat Katinkas provning och OM:s egna bilder så bestämde jag mig för att en Freedom blouse i dark blue nog passar mig bättre. Så en sån är nu "klickad" hem till mig. Få se när den dyker upp.
    Åh den vill jag ha OCKSÅ. Skulle inte offra revolution blouse men jag vill ha den blå som du tog för den är så söt med dragskon!
  • Frusna flickan
    ccamilla skrev 2009-09-03 14:54:42 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:19:57 följande: Tack söta du! Jag får hålla koll! Han var ju lite ledsen i ögat för att jag lämnat negativt. Men jag sa att jag tar bort det den gång jag får pengarna......By the way, det blev inte Nylon parkas med volang 112 an, utan en chokladis 738 preodrad från Butikcha, nöp den sista 4:an. Vågar helt enkelt inte tro att Countrydreams tar in 4:or eftersom dom bara tagit in 3 or av andra 112:an
    Men går det att ta bort så lätt? Jag lämnar aldrig neg förrän jag kollat med säljaren. Ofta vill de ju lösa problemet och göra rätt för sig och därmed slippa neg. Jag tycker att man alltid ska kolla med dem först ifall det är så att de inte har en aning. Jag köpte en sak nyligen som var fel och när jag kollade hade S ingen aning och erbjöd trevligt genast återköp.

Gud vad trist förresten du som fick "blåste mig på både blus och pengar" i ditt neg (var väl någon här..) Vilken idiot du råkade ut för.
  • Frusna flickan
    Höst06 skrev 2009-09-03 14:33:26 följande:
    Får inte det att fungera med bilderna i mitt galleri. Har lagt upp dem i min blogg istället. Jättetacksam om ni kan gå in och kolla vad ni tror!!www.karleksgatan17.blogspot.com/
    Tycker att 327:an ser lite kort ut i axlarna och kanske lite annorlunda än min på texten och av bilden att döma även kvalitén - din ser lite "hårdare" ut men jag kan ha fel. Den är svår.

Koftan - FAKE tror jag dessvärre.
  • Frusna flickan
    villemina skrev 2009-09-03 15:40:40 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 15:14:31 följande: Hur ser du att koftan e fake? (Jag hade en limegrön Lovely Knit och jag tycker den såg ut ungefär som den här rosa).
    Jag kan ha fel men jag tycker att loggan ser annorlunda ut vid närmare granskning. Dessutom har jag ett fake och ett äkta ab höstens kollektion så jag vet hur snarlika de kan vara. Tycker att den inte ser lika gedigen ut eller vad man ska säga om man kollar på fickan. Tycker du om du granskar din att den ser exakt likadan ut även i nacken? Jag sa bara vad jag personligen tror och jag har varit alldeles för godtrogen innan och sällan misstänkt fake. Jfr din logga och håll den nära med den på bilden och säg vad du tycker när de "ligger" bredvid varandra. Jag är impad över hur snygga kopiorna är ofta.
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 16:35:32 följande:
    Jag kan ha fel men jag tycker att loggan ser annorlunda ut vid närmare granskning. Dessutom har jag ett fake och ett äkta ab höstens kollektion så jag vet hur snarlika de kan vara. Tycker att den inte ser lika gedigen ut eller vad man ska säga om man kollar på fickan. Tycker du om du granskar din att den ser exakt likadan ut även i nacken? Jag sa bara vad jag personligen tror och jag har varit alldeles för godtrogen innan och sällan misstänkt fake. Jfr din logga och håll den nära med den på bilden och säg vad du tycker när de "ligger" bredvid varandra. Jag är impad över hur snygga kopiorna är ofta.
    Bredvid varandra - håll upp mot skärmen bredvid närbilden på loggan alltså.
  • Frusna flickan

Jag försökte lägga upp bild nu på en likadan logga fake vs äkta som jag fotat bredvid varandra men det gick inte Kanske för att jag inte är plusmedlem längre....... Men fick inte ens in den i galleriet.

• Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-09-03 16:38:53 följande:
    Jag dööör snart!!!Fick min makeout blouse idag (IGEN) och gissa vad???CHALK!Jag orkar inte mer! Vill ju ha en chocolate!Jag bad dem titta efter extra noga denna gången och det lovade de...Min nya hobby är att springa till posten!Vad ska jag göra???Snart behåller jag denna!
    Herregud, galen otur alltså......
  • Frusna flickan
    Tabby skrev 2009-09-03 17:13:12 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:13:23 följande: Kan inte du ta bild med dig på summer of tunic blå? Drar den åt sig mycket damm och sånt?
    Jag kan inte lägga in bilder just nu för jag är inte plus och av ngn anledning kan jag inte ens lägga in bilder i mitt album.. Kanske fixar imorgon om jag känner mig teknisk

Men nej, jag tycker inte att den drar åt sig så värst mycket damm. Men så har jag den aldrig med kofta över eftersom ärmarna är trumpet. Jag har ist alltid en u-ringad tröja under.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2