Stargirl skrev 2009-09-04 13:03:48 följande:
Ngn annan som tycker det är tråkigt att bara ha plagg ur en och samma kollektion samtidigt. Särskilt när allt är NYTT.Vill ni inte blanda med de gamla också? Tycker inte om att det ser ut som att jag klivit ur en butik med en massa nyinköpt utan plaggen ska vara ihopsamlade över en längre tid och inköpa med omsorg och blandade just med amla godingar och nyare fynd.Har
iofs inte OM plagg äldre än 2 år men ändå.....Det hinns ju med en massa olika kollektioner
Jo jag håller med dig lite om det. Jag vill även blanda med andra märken. Har nog aldrig gått klädd med bara OM från topp till tå men när man tittar på andra ser det ju jättefint ut. Lider nog mest av känslan som du beskriver själv plus att de flesta andra (läs normala

) har inte koll på allat så de ser det ej ändå. Jag har nog heller aldrig köpt så mycket ur en och samma kollektion samtidigt som nu så nu är det mycket i garderoben från denna. Dock bara överdelar som jag inte kommer att använda tillsammans med undantaget från min nya lovely knit. Sålde min gamla (sån som du har i brunt med rosa band *ångrar..)