Odd Molly - för oss inbitna del 2
Mabimao skrev 2009-09-08 20:51:26 följande:
Jag har efter att ha retat mig på detta med knapparna länge, fixat det. Först sydde jag stygn vid varje knapp, funkade sådär, sedan har jag sytt ihop längs framsidan så att den träs på istället. Låter kanske dumt, men jag lovar, det blev toppen. Det syns inte alls. Jag sydde längs den söm som redan finns och började där man knäpper första knappen tills där man knäpper sista. Helt plötsligt använder jag denna jämt.Jag kan maila bilder till den som vill se. Inboxa mailadress.Jag sitter här och deppar lite.. Hade min ljuvliga reolution på mig idag och fick tre komplimanger på en timme av olika personer. Sedan hade min freedom äntligen kommit men vad trist med färgen. Har ju tänkt lite på att de blir för lika men hoppades att freedomen skulle kännas mer vit då jag tycker den ser sådan ut. Chalk passar verkligen till det blå men jag tycker inte att det är en optimla färg till det rosa faktiskt. Jag hade velat ha freedomen kritvit med rosa kanter istället. Jag skulle inte snålat för att handla med 15% på folkart utan skulle tagit den i blått istället. Säkrare också då de lila tofsaran antagligen fäller sådär jobbigt som på livaloten. Hänger an tofsarna så de nuddar tyget så färgar de av sig........... Vilka I-landsproblem man har