Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del 2

1 Kläder till sonen
    2 kläder till Mig själv
    3.resor och nöjen
    4 inredning

Spenderar massor av pengar på kläder till både mig och sonen , större resor som åka utomlands kommer inte hända förens han blir 4-5 år alt äldre , Är ju kanske den pur ungaste här inne med mina 20 år så jag är knappt i min egen lägenhet så inredning prioriterar man inte direkt om man inte bor där så mycket

• MammatillO

Ni som har både Make out blousen och den kortare av spoiler underdress , syns spoilerns spets kant under make out blousen's nederdel?

• MammatillO

Precis den kombon Tack :-P

Vill gärna ha en powder som man kan ha till andra plagg också

Min glazing top som jag köpte för att ha under makeouten blev för knöligt , så jag köper nog den där "Smock" blusen till att ha under glazen det passade perfekt

Morty skrev 2009-10-31 22:13:18 följande:
    www.stayhard.se/Product.aspx&...Denna kombon? Makeoutblouse och spoiler tank? Ja min spetskant syns.
  • MammatillO

Får vänta till det trillar in lite mer pengar på kontot

Då blir det

T88 smock i färgen pink
    Spoiler underdress i färgen Powder eller rose.
    Voile Short Dress i rött

Men T88 smock samt voile dressen ska jag försöka "hålla mig" tills det reas ut i min lokala butik..

Morty skrev 2009-10-31 22:20:37 följande:
    Vad synd. Eller? Ja, nu får du en anledning att köpa något mer......
  • MammatillO

Vet du om det fin någon webshop som säljer once in a lifetime kappan i storlek 3 någonstans ?

hittar bara den i powder , visserligen är den super fin också men med tanke på att den kommer användas dagligen är jag super rädd att den blir lätt skitig i färgen powder..

hur upplever du den i storleken?

Skrutteruttan skrev 2009-11-01 14:13:08 följande:
    Jag har också sett en ljuvlig liten bebisklänning med den där lappen som det står Folklore på, en grå skapelse med vit spetskant där nere, urfin! Om man hade en liten bebbeflicka förstås
  • MammatillO

Jag har ju storlek 40 i vanliga typ Ellos kappor , bör jag då satsa på en trea för att vara stensäker på att den sitter bra över axlarna ?

Jag pendlar inte i vikt men vill gärna ner till min "före graviditets vikt" ca 10 kg kvar men jag måste ändå ha storlek 3 i kappan för mitt axel och rygg parti lär ju inte minskas ner även fast jag går ner i vikt

Skrutteruttan skrev 2009-11-01 17:20:28 följande:
    Ganska liten i storlek, jag har faktiskt en 2 i min, mest för att den skulle räcka till över axlar och inte vara tokkort i ärmarna..Jag pendlar ju en del i vikt och vill inte riskera att ett så dyrt plagg blir oanvänt på grund av ett par kilo upp eller ner...
  • MammatillO

Vart finns Pre-spring kollektionen att se ?

Sara Mia skrev 2009-11-01 18:36:48 följande:

Nej, jag går mot strömmen. Inget av det jag hittills sett av pre-spring väcker ha-begäret i mig. För mycket "puttinutt"-färger och för tidigt med pasteller och broderade blommor för min del. Jag inväntar några fall- samt winter- plagg på ev. REA (som jag spanat in). Sedan väntar jag till den "riktiga" sprin-kollektionen kommer.
  • MammatillO

Om jag ser i OM plagg så är jag normal , men det är helt sjukt att jag som vanligt vis har storlek S på HM kläder .

malinoski skrev 2009-11-02 14:31:17 följande:
    Om du är en normal 3:a så tror jag att 2:an blir för liten. Har själv samma storlek på kappan som i de flesta andra plagg.Jag var på Mathilde förra veckan och de såg ut att ha en hel del kvar, i alla fall gröna.
  • MammatillO

Glömde skriva , Grön vill jag inte ha

men om du ska in på mathilde kan du kolla om dom har i strl 3 i både powder och almost black åt mig? hade ju tänkt vänta till någon webshop reade men det kan jag ju glömma

MammatillO skrev 2009-11-02 21:09:27 följande:
    Om jag ser i OM plagg så är jag normal , men det är helt sjukt att jag som vanligt vis har storlek S på HM kläder .
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2