Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Som jag skrev tidigare så har UGG's kommit även dom ut med gummistövlar

SooJuicy skrev 2009-10-08 18:41:21 följande:
    De har ju två helt olika funktioner, uggs är inget man sätter på sig slaskiga dar. Ilse j stövlarna är lättfodrade gummi/allväderstövlar, men vääääldigt varma så neråt nollan funkar dem.
  • MammatillO

Printen på själva skon skriker typ LV för mig , Är inget "fan" av där det är massa loggor över allt.

Stargirl skrev 2009-10-08 18:42:42 följande:
    Aaaaah...ska genast kolla in dem.
  • MammatillO

Det är ett stort plus att det var tjock fodring , Men IJ är min smak utan massa print över allt

är IJ stora i storlekarna har 40 i UGG's och dom är super stora om jag har ett par tunna "tennis " strumpor men med tjocka tubsockar i så sitter dom rätt så ok.

Stargirl skrev 2009-10-08 18:47:15 följande:
    Tycker de verkar toppenbra med så bra och tjock fodring. Nu har jag precis köpt nya....så behöver inga men kanske senare
  • MammatillO

Vill så gärna ha dom i lila , Men finns ju inte på Brandos .
    dom rosa var ju super fina men då har jag rosa i Classic cardys från Uggs .

vad jag såg från andra köpare på Brandos så var dom stora i storleken .

SooJuicy skrev 2009-10-08 19:31:03 följande:
    Nån i tråden beställde sina därifrån. Minns inte vem eller hur det gick dock.Jag köpte mina från brandos och fick dem dan efter. Köpte vikingstövlar till barnen samtidigt och de har ju fria reture vilket kändes bra om några inte skulle passa.Tycker de är normala i strl, har 40 i uggs och samma i IL.
  • MammatillO

Vad heter den nya klänningen något med Glazing iaf , någon som vet vem som kommer få in den klänningen ?

• MammatillO

jag har noll byst också :-P

Ska se om "min" butik tagit in den så jag kan pröva den först.

Duntoffla skrev 2009-10-09 21:39:39 följande:
    Ja, superfin! Är bara osäker på hur den skulle sitta på mig med noll byst
  • MammatillO

Dom är ej äkta , För då skulle dom absolut stå med på Uggs australias hemsida över auktioriserade online ÅF.

Ville bara säga det så den som beställt härifrån inte blir besviken om dom trodde dom skulle vara äkta

Puffig Pingla skrev 2009-10-10 15:04:52 följande:
    Nu hamnade tråden OT igen men - Nej, de borde inte vara äkta. De finns inte med på UGGs sida över auktoriserade försäljare. Dessutom har de hotmailadresser som kontaktuppgifter. Ingen returadress angiven mm. Känns absolut inte som äkta vara. Skulle passa mig för 511stores (om man inte tycker att det är ok att köpa kopior förstås).
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2