Odd Molly - för oss inbitna del 2
Någon som bor i Sthlm som vet om butikerna som säljer OM där kan ev skicka varan?
Någon som bor i Sthlm som vet om butikerna som säljer OM där kan ev skicka varan?
Efter att ha prövat vanliga OM plagg som "check me andress" och vissa andra plagg från OM så måste jag ha en storlek 3 i kappan , vill gärna kunna knipa en från ajabaja då det blir rea men då är frågan vågar men ens köpa där , Med tanke på tidigare inlägg
Är det bara jag här som har en "udda" kropp prövade "check me andress" idag och jag var tvungen ha 3.an över axlarna och rygg men i midjan var den super stor så jag skulle behövt en 1.a runt midjan , fattar inte varför dom syr dom så snävt kring axlar och rygg
Jag tyckte den sätt rätt bra 3.an ( visst den var stor i midjan) men den blev en riktig bakelse då den är klock formad så blev det rejält vackert svall enda både jag och kvinnan i butiken reagerade på att jag har så små byst så jag fyllde ju inte ut den , Men det går säkerligen att fixa med en vadderad BH under
Hoppas nu att 3.an finns kvar tills OM börjar reas ut i lokala butiken och sen blir det beställa från ajabaja en nobless coat i 3.an också ..
Syns det att jag är REA freak
Jag kommer vänta till Rean och köpa den , Om den inte finns kvar så blir man såklart besviken men den går ju trots allt på över 5000:- och det vill jag inte betala för en kappa så jag hoppas den finns kvar på rean i min storlek och färg
malin o skrev 2009-10-20 22:17:41 följande:
Någon som testat både Nobless coaten och once in a lifetime coat från OM?
och säga om storleken skiljer sig något mellan dessa?
Tror ni det passar sig och ha sleevewarmers och jaquard knee socks till Nobless kappan?
Hmm finns inte den längre "spoilerdressen" längre att köpa i butik?
Tja , Om jag bott där så
Men jag syftade på online butiker
Någon som har "velour hood tunic" ? har tvättat den i 40 grader som det står men tyget ser "krulligt" ut rättar det till sig då den torkat ? Har även fällt lite veolur på fjärilen är det vanligt?