Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Odd Molly - för oss inbitna del 2

alias skrev 2009-10-29 10:59:17 följande:
    Ni vet hur man ibland när man köpt ett odd Molly-plagg undrar hur man kunde leva utan det.Det har hänt mig, igen.Min Doily Blouse i chalk anlände igår, och jag undrar precis det - hur kunde jag leva utan den?!Den är perfekt i allt, och passar mig bättre än många andra OM-blusar som är väldigt "raka" i modellen (med följden att jag ser ut som den berömde svampbob fyrkant) - eftersom den är lite insvängd i sidorna.Ett av mina absolut bästa köp, någonsin - och allt tack vare underbara PPP!
    Låter underbart!!
    Vet inte riktigt vilken det är.. kan du länka?

Nån som har bild på sig själv i voile short dress med ett midjeskärp? Provade den o tyckte att den var alltför stor, för mycket tyg, så funderade lite på skärp..
  • jojoa75
    Stargirl skrev 2009-10-29 11:17:22 följande:
    Jag har ingen bild med ett skärp men bilder på mig i bloggen utan skärp. Jag gillar att den är så där luftig med mycket tyg.
    Den är verkligen superfin på dig! hmm får fundelera o prova igen..
    (allt är superfint på dig förresten, tack för SUPERblogg!)
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-10-29 11:40:09 följande:
    Den är verkligen superfin på dig! hmm får fundelera o prova igen..(allt är superfint på dig förresten, tack för SUPERblogg!)
    upprepade mig visst lite
    Tycker att du matchar jättefint, blir inte så överdrivet liksom. Följer den o får inspiration, inte bara massa tjafs..
    Gillar din stil!
  • jojoa75

jaha.. nu efter att ha sett oddmollyholic med skärp till voileshortdress så har jag skaffat mig ett plagg till vill-ha-listan sååå fint!

• jojoa75
    Stargirl skrev 2009-10-30 13:11:44 följande:
    Har testat mitt med bälte idag. Bild finns i bloggen.
    Supersnyggt!!
    Gillar din blogg som sagt, du matchar så bra, blir inte så överdrivet.
    Tack för bilden!
  • jojoa75
    Babybalo skrev 2009-10-30 20:36:27 följande:
    Var och provade ett par Pow byxor idag och HERREGUD vad snygga de var! Satt som gjutna på mig i stl 2. Åååhh, måste ha! Otroligt figursmickrande måste jag säga...
    åh de skulle jag oxå vilja prova.. kjolen gillade jag, men samtidigt tycker jag den är snäppet för lång för mig. Jag är nämligen inte så lång..
  • jojoa75
    Puffig Pingla skrev 2009-10-30 23:42:18 följande:
    Kram på dig stumpan Finns bild på doily i min blogg här och här (fast sista inlägget suger duktigt)
    Jättesöt blus!
    Gillar din blogg oxå jättemycket!! Och du är såå fin i dina mollysar

(jobbar natt o har lugnt, därav spammingen )
  • jojoa75
    Skrutteruttan skrev 2009-10-31 08:36:28 följande:
    Apropå ingenting, visst är det bra att du slipper mina överdriva molly-kombinationer i bildtråden nu när jag visar dem på min blogg istället!
    Asch, det där var väl en onödig kommentar..
  • jojoa75
    Skrutteruttan skrev 2009-10-31 09:45:13 följande:
    Är det bara du som har patent på att såra i den här tråden? Du har inte funderat på att en del kanske blir ledsna av dina uttalanden?
    ok..
    Sårar jag i denna tråden?
    Eller menar du att jag sårar dig? Hur?
  • jojoa75
    Skrutteruttan skrev 2009-10-31 10:13:42 följande:
    Det har varit påhopp om att jag handlar för mycket, för mycket från samma kollektion, att jag övermatchar, att det vore trevligt om någon annan än jag lade in bilder i bildtråden...Jag blir ledsen . Nu har jag ju en egen blogg så då behöver jag ju inte besvära någon, det är ju valfritt att kika in i den.
    påhopp?
    Du la själv in flertalet inlägg om att din ekonomi inte var sådan att du kunde handla hur mycket som helst mm mm mm, när du sen fortsatte handla så frågade jag dig hur det gick ihop.
    Variation i en bildtråd är väl roligt.. därmed inte sagt att jag inte tyckte om dina bilder.
    För mkt i samma kollektion? Det är vi ju flera som pratat om, att det är roligt att välja ut godbitarna.. så har väl du oxå gjort, antar jag iaf.
    Tycker nog att du tolkar lite fel, att du tar åt dig i onödan..
    Men sure, vill du det så ska jag inte skriva nåt om vad jag tycker eller inte tycker om i denna tråden mer, eftersom du uppenbarligen tar åt dig ang allt vad jag skriver (vilket jag inte förstår..)
    Tycker ju poängen med ett forum är att man diskuterar vad man tycker om och inte tycker om, speciellt i en tråd som endast berör ett klädmärke.
    Jag tycker inte om allt i en oddmolly-kollektion, men enligt din synpunkt så ska jag inte säga nåt om det?
    hmm..
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2