• Morty

Odd Molly - för oss inbitna del 2

gambia90 skrev 2009-09-17 11:01:20 följande:
    Fick förresten ett blixtsnabbt svar från folkart! Vad duktiga de är på lösningar och reklamationer!
    Härligt när de sköter allt smidigt och snabbt = nöjd kund. Hur löste de reklamationen förresten? J
    ag har sett på min röda smock att bandet där bak 'hänger lite löst' så det är väl bara en tidsfråga. Jag köpte den hos Ajabaja.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    gambia90 skrev 2009-09-17 11:50:03 följande:
    Hej jag fick välja:antingen 20% tillbakaellerlämna tillbaka den eller20% rabatt vid nästa köp hos dem
    Oj, det var ju en några att välja på. Bra. Får väl se hur det blir med min T88 smock när jag använt den.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    fru vanheden skrev 2009-09-17 15:24:30 följande:
    Hej tjejer!Jag mailade ju min kontakt på Nelly och undrade vart min makeout blus hade tagit vägen.Fick ett svar om att den skulle varit skickad då för tre dagar sen men hon tyckte också att det var konstigt att den inte hade kommit när jag igår hade fått min firstlady cardigan..Nu fick jag ett mail igen:" Hej igen Mia, då jag fick väldigt knapphändig information från vårt lager vad som hänt så har jag nu själv varit på lagret och kollat upp detta ordentligt. Blusen skickades inte omedelbart, som jag fick information om från början. I och med att de hade legat fel så ville de inte att det skulle blir fel ytterligare. Jag vill bara dubbelkolla med dig vilken Odd Molly storlek som det var du ville ha. Jag har nämligen för mig att du sa storlek 3 till mig, men samtigit vet jag att du beställt stl medium- vilket vi har inlagt som stl 2."Så tydligen är min blus då fortfarande inte skickad!(nu blev min text också blå )För att de ville dubbelkolla??Tror ni på det????
    Men det jag frågar mig då är varför har hon inte kontaktat dig då??? Ni pratades vid i fredags väl? Sen får DU maila henne och får då detta svaret??!!?? Nä, dåliga bortförklaringar!!!! Det inger inget förtroende den där shoppen.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Mamma till N o N skrev 2009-09-18 08:36:36 följande:
    Men min Check me andress kommer från CD..... Hoppas hon också har någon ersättning.... Har handlat lite överallt där storlekarna har passat ;))shopaholicmamman.blogspot.com/
    Mamma till N o N skrev 2009-09-18 08:34:15 följande:
    Nån som vet hur Redhe of sweden gör med ersättning?? Jag köpte min T88 därifrån och har inte hört någonting från henne.....shopaholicmamman.blogspot.com/
    Jag har köpte en T88 Smock från Ajabaja. De måste ju först leta rätt på alla som handlat m m. Det är nog inte gjort i en handvändning. De fick väl reda på detta igår så jag ligger lite lågt ett par dagar och ser om jag får någon mail/info. Så någongång nästa vecka kontaktar jag väl dem i så fall.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    SooJuicy skrev 2009-09-18 17:21:34 följande:
    Va trist med alla fel hit och dit. Glad jag köpte 112 jackan! Va en runda i stan, förbi åhlens och utnyttjade min 20% rabatt, köpte en light cotton embroidered. Hade oxå tänkt köpa ett spoiler linne och en Enticement Long Underdress, men när jag började syna dem i sömmarna så fanns det inte ett enda av dem i någon färg som inte va felfritt!  Den sistnämda va snedsydd spets på endel, alla hade skavanker i den veckade trekantsdelen i nederkanten, trådade sönder mm. Spoilersarna va spruckna, eller så att de va påväg att spricka, sömmarna hade delat på sig och sidenet hade trasat upp sig på endel.  Helt otroligt vilken dålig kvalitet. Såg helt slarvsydda ut
    Åh såg du om Åhléns har Lovley knit i cherry?
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    SooJuicy skrev 2009-09-18 17:53:05 följande:
    Japp, massvis hade de, cherry, royal, ljusrosa och svart eller om det va mörkblå? Tror de precis hade fyllt på, för va fullt
    Tack! {#lang_emotions_kiss} Då ska jag se till att försöka klämma in ett besök där i helgen. {#lang_emotions_tongue_out}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    minSaile skrev 2009-09-21 10:44:45 följande:
    oj...det lät inte lovande...hoppas dom har fått den för annars måste jag punga ut med 2000kr...Hur är det företaget för att få paketen gick ju som en blixt...
    Annars kan du ringa dit och kolla med henne om hon fått det om du är orolig.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Bina skrev 2009-09-21 10:56:57 följande:
    God morgon alla! Idag gör vi en gemensam tumhållning för vår fina pingla!
    Definitivt!! Håller alla tummar och tår!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Jool76 skrev 2009-09-21 16:43:09 följande:
    Fasen, IDAG öppnade jag brevet från Åhlens och såg att jag har 20% på valfritt plagg. Jag som köpte en Pointell me dress, en Spoiler underdress och ett linne där i lördags! Då finns det två alterantiv: "fuska" och lämna tillbaka något av plaggen och köpa det igen, med rabatt, eller köpa något annat... Hmmm.... Det finns ju en hel del mer man vill ha, om man säger så.... Och mest jobbigt att hålla på och "fuska". Men, jag borde VERKLIGEN inte köpa mer!!!! Kom just på ett tredje alternativ: att stunta i hela grejen och låtsas som att jag aldrig fått kupongen... Får se vad det blir.
    Ååååh varför har jag inte blivit medlem förrän för någon veckan sen. Skulle också vilja ha en sån rabattkupong. Köpte en Lovley knit i går - på Åhléns!! Hade suttit fint med en kupong. Men jag är glad att ni kan shoppa lite billigare och hoppas på att jag kanske får en till våren eller nåt sånt. {#lang_emotions_tongue_out}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Jool76 skrev 2009-09-21 21:40:44 följande:
    Åh, synd! De brukar ha sådana erbjudanden lite då och då, så snart är det säkerligen din tur att få en kupong!
    Ja, det får jag säkert. Fast lite otur verkar jag ha. Idag fick jag ett vykort från dem där jag skulle ha med det nästa gång jag handlade så skulle jag få 5000 poäng. Jag var där igår och handlade.... *suck* MEN jag har en underbar Lovley knit i Cherry hängandes i min garderob iaf. *lycklig*
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2