Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Jag har lagt upp mina kläder jag ska resa i imorgon på bloggen.....ser inte fram emot att kliva upp kl 04:30 *gäsp*

• Stargirl

I min lokala butik (Bubbel i åkersberga) finns 327 kvar i både cherry och i marinblått om ngn inte hittar ngn sådan. Kanske kan de skicka? Vet inte hur det funkar.

• Stargirl
    Ullis 10 skrev 2009-08-19 14:53:18 följande:
    Nojjig efter den som gick sönder i tvätten, hur tvättar ni era 327:0r? 30 grader, fintvätt, ut o in eller även i tvättpåse??
    Jag tvättar den i 40 grader som alla andra kläder. Men koftorna tvättar jag i fintvätt i 30 grader.
  • Stargirl
    Ullis 10 skrev 2009-08-19 15:21:07 följande:
    ok, fast det står 30 i min nya blå - jag kör o håller tummarna att brodyren håller..
    Ja absolut, man ska ju ta det säkra före det osäkra. Jag tvättade den av misstag i 40 grader och även andra OM plagg. De har inte ått sönder eller slitits mer.
  • Stargirl
    Frusna flickan skrev 2009-08-19 18:03:59 följande:
    Vet någon var det fnns en blå 327:a i stl 3? Syrran är sen som vanligt och nu helt galen..
    Ja på en butik som heter Bubbel i Åkersberga centrum. De har dock ingen webshop.
  • Stargirl
    Sandra G skrev 2009-08-20 07:56:39 följande:
    Igår fick jag ett paket från Country dreams med 329:an i. Idag kommer ett likadant med samma plagg. Vad skulle ni ha gjort?
    Country dreams är den sämsta webshoppen så de hade fått stå sitt kast.
  • Stargirl
    malinoski skrev 2009-08-20 11:19:55 följande:
    Är det någon som har köpt en sådan där OM höstjacka som en kille säljer på blocket?Tycker själv att det känns MYCKET skumt. Jag mailade för några veckor sedan att jag ville köpa en, men sen har han dragit på det undan för undan. Nu skulle han till sist skicka en mot betalning med Payson, men ändrar sig i sista stund när jag lade till Payson Garanti (vilket innebär att jag måste godkänna varan innan säljaren får sina pengar). Han mailade då och sade att jag måste föra över till hans bankkonto istället om det ska bli någon affär.Vad säger ni om det??
    Jag skulle passa mig för sådant beteende.
  • Stargirl
    malinoski skrev 2009-08-20 14:00:53 följande:
    Ja det är definitivt samma kille.Vad säger ni, har de här jackorna funnits i tidigare kollektion?Är den äkta eller fake?Vet inte vilken jag tycker är snyggast heller, den beiga eller grå?Om jag nu ska våga köpa en alltså..www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    De ser onekligen äkta ut. Iaf på bild.
  • Stargirl
    malinoski skrev 2009-08-20 14:11:10 följande:
    ja, den kanske är det ändå.vad tycker du om färgerna då?beige eller grå?
    Men jag svär inte på det. Men detaljerna som ex knapparna ser precis ut som på en äkta. Skulle ta en grå pga smutsen
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2