Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Jag var lite sugen på det linnet som var under den på bilden. Men jag får se. Skulle kunna tänka mig en i cherry också. Eller den rosa.

Frusna flickan skrev 2009-08-16 18:03:17 följande:

Tycker att den blå är ursnygg också. Jag brukar ha ett längre linne/tröja som är rätt tight under de mollysar som är rätt korta. Ändå gillar jag de kortare modellerna bäst.
  • Sandra G

Usch, säg inte så *hihi*. Jag har inte råd med de

tpumbalumba skrev 2009-08-16 18:07:58 följande:
    Jag åkte dit hyfsat nyligen, sen har det bara rullat på. Nu är du också fast. Denna tråden är dessutom rent livsfarlig, ja i alla fall för ekonomin att följa för här ökar köpsuget ännu mer.
  • Sandra G

Kan man hitta Lovely knit någonstans nu? Såg att Stargirl skulle resa i sin imorgon. Den är såå fin.

• Sandra G

Jag ska inte spamma tråden nåt mer jag lovar. Men jag köpte ett par jeansleggings. Nån som kan tipsa om nån längre top/ tunika att ha till?

• Sandra G

Håller tummarna för att den blir bra. Annars så får jag byta.

SooJuicy skrev 2009-08-16 20:39:58 följande:
    Kanske sent med svar, men den är stor, jag har den i 1 (är 1-2).
  • Sandra G

Får funderar på den. Blev en annan nu på kvällen www.missgreta.se/produkt.asp&artnr=ODD327CY2

Nu får jag nog vänta lite.

Duntoffla skrev 2009-08-16 21:36:44 följande:
    Jag har den. Den är superskön
  • Sandra G

*glad* Fick precis mail att mitt paket med min första OM är skickat. Ska bli kul. Hoppas det kommer imorgon.

• Sandra G

Vad shoppade du?

Ullis 10 skrev 2009-08-17 20:47:34 följande:

Vilken färg på button down tunikan är snyggast??? Och varför finns varken den eller 327:an i cherry... Nu har jag shoppat idag också, måste nog ge mig nu:). När kommer nästa "släpp"?
  • Sandra G

Jag köpte en 327 i cherry igår. Har jag tur får jag hem den imorgon. Lite tveksam hur färgen kommer att vara, man vi får se.

Ullis 10 skrev 2009-08-17 21:01:32 följande:

button down rosa, tveksam till färgen - almost black kanske? Underbara 327 i blått (urläcker på) och jersey topen i blått. Höll i 110 g frill almost black, lägger nog undan den - alla verkar tycka den är kanon på! Detta med två grabbar i handen, snacka om hetsig OM shopping..:) I söndags blev det makeout i brunt - älskar den!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2