Odd Molly - för oss inbitna del 2
Jag köpte en 2:a och har storlek 2 på mina andra två plagg bl a light cotton embroided s/s
Jag köpte en 2:a och har storlek 2 på mina andra två plagg bl a light cotton embroided s/s
Om man inte gillar att koftan sitter tajt ska man då ta en 3 på Tenfold? Jag har en 2 på kniten, men nån sa att tenfold hade snävare ärmar.
Är den stel? Är den inte som Lovely knit?
Har bestämt mig (tror jag) för att beställa en tenfold. Men är fortfarande osäker på storlek. Ska man chansa på en 3:a? Nån sa ju att den var lite trång.
Tänkte beställa den från CD ikväll. Men då kanske jag ska ta en 2:a som jag har på Lovely knit.
Skriv på du bara. Det är jättekul att läsa. Själv klickade jag precis hem en tenfold.
Frusna flickan skrev 2009-09-05 20:38:42 följande:
Mot mig har hon också varit trevlig. Jag beställde just en Tenfold därifrån och handkrämen. Hoppas den är bra.
Jag köpte Lovely knit i OM butiken förra helgen fast i storlek 2, hoppas inte de drar ihop ni så farligt bara då kanske den blir för liten. Då bli jag ledsen.
Den såg jag igår. Superbra!
Det blev en brun.
Frusna flickan skrev 2009-09-05 23:16:48 följande:
Är det nån här inne som har den här Odd Molly bloggen? Jag brukar gå in och läsa den men nu är jag inte inbjuden
Om det är nån här som har den eller som är inbjuden till den, snälla kan ni inte fixa så jag får läsa den. Tack på förhand