Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Vad är det för sida? Länk?

gambia90 skrev 2009-08-24 20:30:50 följande:
    en almost black 100gfrill och en i lila är nu beställd i stl 4. Minzo hade nämligen nyss lagt ut dem på deras sida!!! ;) Glad är jag!!
  • Sandra G

sorry

Kajsan skrev 2009-08-24 20:36:34 följande:
    Google anyone ?
  • Sandra G

Då ska jag se om jag hittar nån. Finns de i höstens kollektion?

Puffig Pingla skrev 2009-08-24 21:18:08 följande:
    Powder borde funka till båda. Eller för att vara exakt - det funkar till 98% med alla OMs plagg. Brukar vara den som tar slut först i varje omgång.
  • Sandra G

Nån som har en bild på spoiler underdress under light cotton embroided s/s?

• Sandra G

Å, vad kul! Har du beställt en? Det skulle vara jättesnällt om du la ut en bild.

Frusna flickan skrev 2009-08-25 20:12:46 följande:

Imorgon kan jag ordna det om min spoiler kommer som beräknat.
  • Sandra G

Jag ska köpa Lovely knit när den släpps men jag har en fråga om storlek. Har storlek 2 på 327 och 329. Ska man ha samma på Lovely knit? Har hört att den är lite mindre. ska man satsa på en 3:a istället?

• Sandra G

Lägger Om-butiken på Humlegårdsgatan undan om man ringer och frågar?

• Sandra G

Jag sa till min sambo att jag skulle köpa en stickad kofta (Lovely knit) för ca 1500:-. Han bara skakade på huvudet. Och frågade hur jag kunde köpa en tröja för 1500:-. Och så frågade han varför det inte dög med HM?.
    Killar!

Var säger era män/sambos?

• Sandra G

Vad skönt!
    Jag har faktiskt beställt 2 plagg på nätet som jag inte ens berättat för honom om.

Duntoffla skrev 2009-08-28 21:21:02 följande:
    Haha... Min sambo bryr sig inte eftersom jag köpt det mesta för pengar som jag sålt annat för på Tradera.
  • Sandra G

Jag köpte light cotton embroided s/s i cherry och l/s i mörkblått.
    Imorgon ska jag till OM-butiken och köpa en Lovely knit om det finns i min storlek.
    Vad ska du shoppa?

Duntoffla skrev 2009-08-28 21:35:01 följande:
    De behöver inte veta allt Vad blev det för fint? Jag är tokshoppingsugen nu. *undrar vad jag ska shoppa*
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2