• 82an

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Puffig Pingla skrev 2009-08-29 20:56:35 följande:
    SooJiucy: So cool! Så snyggt!!!Me like alot!
    Håller med riktigt cool kombo
  • 82an
    Ullis 10 skrev 2009-08-29 21:08:37 följande:
    Neeej!! Har haft tur med säsongens blå 327:a men tvättade nu cherryn:-i tvättpåse-30 grader fintvätt-ut o intror ni inte att stygnen på broderiet sticker ut på tre ställen??Är jag verkligen den ende som drabbas av detta? (en av vårens blev likadan). Så deppigt.. Den förra tittade de på o sa direkt att det var för korta trådar dvs tillverkningsfel..
    Min 327a (almost black) har också blivit så fast bara efter första tvätten och väldigt lite. Var lite orolig att den skulle bli fulare men det vart den inte. Jag tvättar den på 30 men struntar i tvättpåse.
  • 82an

Undra hur fort jackorna kommer gå åt? Vill verkligen ha en. Hahaha känns ungefär som när man försöker få konsertbiljetter. Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha chocolate, powder eller almot black.

• 82an

Snälla hjälp! Någon som har en T88 button down som har haft problem med banden man knyter i ryggen. Mina har börjat fransa sig och kommer inte sitta kvar länge till och jag har endast tvättat och använt den 2ggr och varit noga att förlja tvättrådet med 30grader. Kan man reklamera eller bör man försöka fixa det hemma? jag är värdelös på att sy. Har jag fått ett måndags ex eller har någon varit med om detta?

• 82an
    Tabby skrev 2009-09-02 18:18:38 följande:
    Reklamera.
    Jag har nyss gjort det=)) Vet ni om det är fler som drabbats av samma så att man bör köpa en helt annan sort eller kan det bara var ett måndags ex
  • 82an

Jag mailade C-D därt jag köpt min T88 tunic och skickade med bild på bandet. Fick svar jättesnabbt trots att det var sent. Hon hade pratat med OM och sa att jag skulle skicka tillbaka den så ska jag få en ny. De står för frakten. Jättenöjd över servicen och att jag verkligen inte behövde tjafsa Hoppas den nya håller bättre...

• 82an
    Skrutteruttan skrev 2009-09-04 12:38:27 följande:
    Tack  Om du menar sista bilden så är spoilern i powder, men jag har en i royal också om du kikar på "gamla" bilder..
    Såg inte att det var en light cotton embroidered i cherry där också. Men snyggt är det iaf
  • 82an
    Stargirl skrev 2009-09-04 13:03:48 följande:
    Ngn annan som tycker det är tråkigt att bara ha plagg ur en och samma kollektion samtidigt. Särskilt när allt är NYTT.Vill ni inte blanda med de gamla också? Tycker inte om att det ser ut som att jag klivit ur en butik med en massa nyinköpt utan plaggen ska vara ihopsamlade över en längre tid och inköpa med omsorg och blandade just med amla godingar och nyare fynd.Har iofs inte OM plagg äldre än 2 år men ändå.....Det hinns ju med en massa olika kollektioner
    Min äldsta Molly tröja är från hösten 03 . Men den använder jag inte längre (de hade lite annan stil då precis som jag). Men idag har jag faktigst blandat vårens makeoutblouse i chalk och höstens spoiler=)) Jag brukar inte använda kläder så många säsonger så det blir sällan av att jag blandar... Däremot blandar jag kläder så att jag inte endast har Odd molly etc.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2