Odd Molly - för oss inbitna del 2
fru vanheden skrev 2009-09-01 23:29:17 följande:
Sååååå tråkigt!
fru vanheden skrev 2009-09-01 23:29:17 följande:
Det är väl någon som brukar handla på Smultrongården/Estilio Design här? Vilken av butikerna är det som har OM i sitt sortiment, eller båda. Skall till Örebro i helgen.
Freemind: Är detta din bild? Snodd?
Använder du din mycket? Jag skulle vilja se någon ha sin på. Ääääääär sååååå sugen på den men har aldrig provat. Tyckte dock jag kände igen bilden.........
www.tradera.com/Odd-Molly-barnyard-auktion_98082948
Skrutteruttan! Tack för superb vägbeskrivning....vilken butik. Så mysig. Men jag höll på att få ryggskott under snedtaken när jag bafann mig i rummet o med OM.
Köpte ingen idag.....de har extra öppet i morgon, plus att de ju kan skicka. Jag ville fundera lite. Jag har sålt de ull lovely knits jag haft för att jag tycker de blir för varma och jag vill kunna tvätta dem hemma, ej kem. MEN.....jag blev kär i almost black! Så användbar. Men jag vet ju vad jag egentligen tycker. Så jag borde vänta och köpa en ny bomullsvariant i vår istället. Även om det knappast kommer komma en liknande färg då.
Provade även en del klänningar och jacka. Men de fanns inte i rätt storlek. Antingen för små eller för stora. Jackan 112(tror den heter så?) var fiiiin, men jag hade inte kunnat ha min vanliga 3:a då knytat hade blivit under byst istället för i midjan som det skall vara. För övrigt var den inte tok liten. Inte i armar och sådant.
Kolla här då!!!
www.blocket.se/stockholm/Odd_Molly_4_Continent_x_stich_dress_23490332.htm&w=3
(ej min annons)