Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Skrutteruttan skrev 2009-09-30 19:19:45 följande:
    God kväll i tråden Är precis hemma efter en tripp till Smultrongården (mitt andra hem ). Provade Once in a lifetime coat och resultatet finns i bildtråden. Hade gärna haft den tightare över byst och mage, men då hade ärmarna blivit för korta och den hade blivit för snäv över axlarna så en 2:a blev bra! Fick utnyttja exklusivvardag rabatten och fick betala 4 800 för kappan *som hittat* . Köpte en alloverprinted cottonpoly tank också, med 20 % rabatt *nöjd*. Nu är det köpstopp för min del!
    Sa de inget om det jag sagt om dig?
    Det jag skrev i inlägg till dig i måndags?
    Trodde nästan du skulle få mer rabatt nästa gång du handlade.
  • Mabimao
    Skrutteruttan skrev 2009-09-30 20:14:48 följande:
    Aha, var det du . Vi babblade på om bloggar och så sade jag att de fått beröm i tråden för snabb service och då sade hon att jo, jag har förstått att du gör reklam för oss, sedan blev hon osäker om det var jag. Kan ju vara någon annan örebroare menade hon...Jag sade till henne att det är säkerligen jag för jag brukar skriva och berätta när jag varit här...Vad sade du till henne?
    Så här skrev jag i måndags:

"Skruttan"
    Sa till dem att du gör bra reklam för deras sida och pratar väl om dem. ger vägbeskrivningar och så vidare. Sa att jag aldrig hade hittat dit om det inte vore för dig.
    De blev såååååå glada över det och visste precis vem du var. Hopas de är extra vänliga mot dig nu.

Jag sa att det var du som fått mig att ens hitta den på nätet också.

Du är jättefiiiiiiiiin i din nya kappa.

Har förresten vädrat koftan hela dagen och "unk" doften börjar försvinna. Toppen!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-09-30 22:09:52 följande:
    Puffar din fråga för jag undrar också.
    Jag trodde det fanns på typ ica? bland städ och så......är jag heeelt fel ute?
    Jag har sett på Lindex och jag har köpt en stor på Indiska.
    P: har du sett mitt mail?
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-09-30 22:12:22 följande:
    Stencoola sa hon som har 40-41 ...Är så glad att jag kan ha mina mc-boots nu när det börjar bli svalare. Premiär i dag och passar toppen till mollysarna. Kör på countrylooken idag. Jiiiiiihaaaa.Bild i bloggen parlorforpinglor.blogspot.com/
    Snyggve
  • Mabimao

Frusna flickan (eller numera Yoanna 2)
    Såg att det lönade sig att "show a littke skin"
    Hur gick det med jackan?

• Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-09-30 23:04:13 följande:

Ja eller hur? det var värt förnedringen och än är det ju inte slut  Yoanna 2 ni är roliga här....Ja jackan gick på köp nu idag, eller tänker du på min gamla från förra året? Hon har betalat in men med payson garanti  Inte direkt vad jag tänkt mig på en utlandsförsäljning eftersom jag då måste vänta så länge på pengarna och det blir krångligare om någor skulle hända etc.. Men hon vägrade betala vanligt. Jag ska INTE erbjuda payson garanti och ha internationella köpare i framtiden. Jag vill gärna erbjuda garantibetalning men alltså ej i kombination med internationella köpare. Jag menar det tar ju flera dagar med frakten och kanske ännu fler innan person godkänner osv.
    Jag tänkte på hon som köpte bjudit på din men köpt en annan.

Du ser.........det var inte bara jag som tyckte du var lik henne.
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-09-30 23:07:40 följande:

Mina matchningstips till 738a chocolate i bt
    Gick in på Lindex.se och shoppade på mig samma set. Var på vippen att fega och ta svart, men guuuud så tråkig jag hade varit då. Jag blir tt rosa prytt huvud jag med i vinter. Det blev även lite strumpor och några velourisar till pojken (de går åt i vinter under overall) Sorry för OT.
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-10-01 09:22:39 följande:

Jag la en bild i bt (kanske den gamla bt, minns ej) Kolla gamla bt.  Det var från maestress selectif el vad den heter från höst -08. Du menar nog en annan bild va? Vilken jacka är det, länka till auktionen så kan jag kolla. Jag har ju sett ngåra kopior nu tyvärr.
    På årets? vart då?
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-10-05 22:24:02 följande:
    Hihi, jag drog ju hem en oxå. Ska köra den både som klänning med OMs "standardunderklänning" och som tunika till stuprör.Sen jag såg Katinka i sin på mollyträffen förra helgen har jag varit på jakt efter en oxå serveras den såhär på silverfat. Me happy
    Jag snodde också en 4:a. Tänkte att jag hellre ville ha den lite stor än för liten. Nu är jag rädd att den kanske blir stor. ja, ja, om nån köpt en 3:a som de tycker är för liten sedan kan vi ju swappa......men jag tror jag kommer tycka den är fin liiiite stor.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2