Fossing skrev 2009-09-25 19:36:25 följande:
Har inte skrivit här tidigare men försökt följa er nu ett tag..Tack så jättemycket Frusna Flickan för tipset om
in.at.on. Åkte dit idag och shoppade.Blev en Check me andress i chalk & Makeout blouse i chocolate, i storlek 3.Klänningen åkte direkt till skräddaren så den får jag hämta efter helgen, skönt att få det fixat på en gång. Såg att bandet höll på att släppa på ena sidan. Hoppas kunna ha klänning på bröllopsfest i november och att gravidmagen får plats
Inte mitt tips utan freeminds tror jag. Men kanon! Fina val du gjorde - har båda två i de färgerna. Fick du mer rabatt än de 20% på klänningen? För annars äts ju jubileumrabatten upp av skräddarkostnad.
Jag fick 15% på min klänning plus sedan 20% pga banden så det blev 1000 kr jämnt med frakt när jag köpte min men det var inget jag räknat med - blev jätteglad såklart!
freemind skrev 2009-09-25 19:25:00 följande:
Frusna flickan skrev 2009-09-25 18:54:05 följande: Jag köpte ju velourklänningen och hearted :)Svårt att råda dig hur du ska göra.
Ja det är klart

Men är inte klänningen lite "tung".. och vill glipa upp i knapparna trots att den inte alls är trång?!