Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Bambiblogg skrev 2009-10-05 12:21:56 följande:
    Neee... usch, kampanjen på Campadre var en STOR besvikelse!
    Inget jag heller vill ha.....
  • Stargirl
    nize skrev 2009-10-05 13:12:30 följande:
    Det ska jag göra på direkten! Tack!Vill ju så gärna ha sammets klänningen.. älskar sammet, såå skönt!
    Det är inte sammet, det är velour.
  • Stargirl
    vernia skrev 2009-10-05 18:21:24 följande:
    Idag har jag äntligen köpt min Odd Molly Lovely Knit kofta. Har länge gått och funderat på om jag ska köpa en och idag slog jag till. Det blev en lila/rosa.Men jag "råkade" få med mig en jacka också. Den är ju bara så snygg! Almost black. Men visst var förra årets jackor lite ljusare i "pälsen"?
    Jep. Förra årets jackor var offwhite i pälsen.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-10-06 16:30:07 följande:
    Idag gjorde ett OM plagg  en god gärning kan man säga. Stod i huvudentren på sös när nån vrålar: Är det nån som har nåt sött eller godis på sig?Vänder mig om och ser en klunga folk som bara står ochstirrar på en gubbe fallit ihop. En läkare som va urtjänst som va påväg därifrån som uppmärksammade honom och att han hade diabetes.Kom på att jag hade en godis i väskan, så skriker ja, jag har en kola som jag rusar fram och han ger gubben och sedan kommer ett akutteam springande och tar han vidare.Minns inte vilket molly plagg eller vilken webbshop jag beställde ifrån, men fick med två kolor i paketet och kom ju till nytta kan man säga Tror faktiskt det va från ajabajakids med min angelina dress.
    Ajabaja skickar alltid med kolor....som jag alltid kastar
  • Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-10-06 18:48:39 följande:
    Kastar? De är ju urgoda . Åt två idag när min lilla börs kom tillsammans med underkjolen i rose. Den ska jag inviga imorgon!!!
    Vet inte varför. Jag kastar dem alltid ihop med påsarna.
  • Stargirl

Ingen Molly idag.... men nya gummistövlar från Ilse Jacobsen skulle bara köpa frimärken.....

• Stargirl
    MammatillO skrev 2009-10-08 18:20:04 följande:
    Hittade på Brandos.se, Men dom där från Ilse jacobsen i rosa var ju döö läckra , Men vete sjutton om dom är nog varma
    Jag har IJ stövlar. De är fodrade gummsitövlar men inget för snorkalla dagar. UGG`s är däremot inget för blöta och slaskiga dagar. Så du måste ha båda för att fylla båda behoven.
  • Stargirl
    MammatillO skrev 2009-10-08 18:41:24 följande:
    Har vanliga UGGS's men dom har ju kommit ut med gummistövlar också från UGG.Men IJ stövlarna var ju mycket finare än UGGs stövlarna .Jag bor ju i norrland och det är redan minus grader och lite snöslask här
    Aaaaah...ska genast kolla in dem.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2