Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

HååGe skrev 2009-09-15 09:57:00 följande:
    Gillar ni Lovely knit i bomull eller i ull?? Vilken är skönast/snyggast? Känns som om ull skulle hålla formen bättre men kanske faktiskt vara FÖR varm?
    Jag HATAR ull överlag. Skicksigt och för varmt. Har haft en lovely knit i ull me sålde den. Bomullskoftorna älskar jag. Mjuka härliga, snygga och funkar året runt. Jag köper alltså mina koftor alltid på våren då de kommer i bomull.
  • Stargirl
    Audrey Will skrev 2009-09-15 10:21:07 följande:
    Är det inte en Indy Dress powder Malou har på sig på tv4 nu förresten? Söt!
    Jo, har den på i bakgrunden. Tycker dock hon är världens sämsta programledare....
  • Stargirl
    NovaAlexandra skrev 2009-09-20 19:31:36 följande:
    men hon säljer flera stycken, det är skumt. och billigt.
    Aaaah. Men den ser äkta ut. Min är äkta. Försk att jämför.
  • Stargirl

Den är gjord av exakt samma material på bältet/bandet, samma tunna tyg, rosetten är exakt samma grå nyans och broderierna är exakta lika. Så är det en kopia är den perfekt.

• Stargirl
    NovaAlexandra skrev 2009-09-20 19:41:36 följande:
    ja, alltså så fort den ena såldes lade hon ut en ny, med samma text.
    Kanske drog sig köpare nur eller betalade inte?
  • Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-09-20 20:00:54 följande:
    Suck, hade bestämt mig för att slå till på ett par UGGs, hade de i varukorgen, men efter att ha fyllt i tusen uppgifter reagerade jag på namnet på stöveln. Det visade sig att en i en annan färg hamnat där. Gjorde om samma procedur tre gånger och ändå kom fel stövel i varukorgen hela tiden. När jag klickar på den rätta blir det ett felmeddelande men det går ändå att lägga varan i korgen (fast den ersätts uppenbarligen av en annan). Egentligen har jag verkligen INTE råd och det känns dumt att ta en annan färg bara "för att"...de är ju ändå rätt dyra. Jag har kommit på att jag vill ha en brun väska. Jag som int ens är en väsktjej! Jag har verkligen fastnat i OM-träsket, jag älskar varenda plagg men nu sätter ekonomin stopp...suck, det är livsfarligt att hänga i tråden här och följa alla bloggar....Jag får snart skaffa mig ett extraknäck för att finansiera mitt beroende(som om man inte har häcken full ändå, jobbar heltid, fem egna barn, två bonusar, hus...)...Behövde bara skriva av mig lite...hur finansierar ni era inköp? Tjänar bra? Lite utgifter? Män som tjänar bra? Arv? *nyfiken*
    Jag tjänar mina egna pengar unnar mig det jag vill. Min man tjänar helt ok och det gör jag oxå. Behöver inte räkna småpengar men kan inte skena iväg hur som helst heller.
  • Stargirl
    minSaile skrev 2009-09-21 10:56:07 följande:
    Det är otroligt svårt att nå henne på mobilen men jag mailade i fred och då skrev hon bara "när skickade du den". Jag skickade den på tisdagen samtidigt som jag skickade till sid and sally. Sid and sally har t o m  tagit bort sin räkning från fakturan men country dreams har inte gjort det.Jag undrar mest om det är en pålitlig firma. Inte för jag vill tro att dom lurar en men är det bara skickat som brev och man vill tjäna in 2000kr så kan det vara lätt det...
    Country dreams är den sämsta nätbutiken ever!!! Hatar dom. Kommer aldrig beställa från dem igen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2