Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Mabimao skrev 2009-09-25 22:43:26 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-25 18:19:05 följande:[citat]...... SÅ, det slutade med att jag la ut cherryn men det kommer jag förmodligen ångra. La högt utpris så kanske den inte blir såld Så då måste jag ju behålla båda (Obs! absolut ej meningen att detta ska vara reklam)Köpte även en jacka, 738a i chocolate trots allt så nu åker förra årets i bomull ut också. Jag gillar materialet bättre än förra årets nylon. ......Jaha.....är det du. Då har jag handlat av dig väl? En randig orange-röd blus i somras. Eller?
    Ja det stämmer nog Den var väl för stor även för dig? Jag hade precis köpt den men den var lite stor och var det inte samma för dig? Kläderna går runt runt runt...
  • Frusna flickan
    Innerjoin skrev 2009-09-26 11:33:49 följande:
    www.tradera.com/NY-M-LAPPAR-ODD-MOLLY-PARKAS-... Tips om ni gillar förra modellen bättre (eller tyget, modellen är väl samma) Bra Köp Nu pris! Inte min auktion, förståss!
    Men vad konstigt... Jag har ju ute min likadana i samma stl (från förra året i bomull) och den som har högsta bud i den auktionen du visar här har också lagt bud på min.... Skumt!
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-09-26 12:10:10 följande:
    Men vad konstigt... Jag har ju ute min likadana i samma stl (från förra året i bomull) och den som har högsta bud i den auktionen du visar här har också lagt bud på min.... Skumt!
    Nu blir jag orolig att denne köpare inte fullföljer ifall den vinner...........
  • Frusna flickan

Ang rabatten på smultrongården. Man måste ringa till dem på nr 019-222 555 och beställa. Man får 20% om man uppger rabattkoden "exklusivvardag", alltså att man läst bloggen. Tfn har företräda framför nätbeställningar vilket också står på deras hemsida.

• Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-09-28 13:54:21 följande:
    Frusna flickan. Såg precis att ingen bjöd över på jackan......håller tummarna för att hon köper denna med.
    Jag vet... Och från Finland. *suckar............. Jag orkar inte med problem och lägga upp den igen osv. Tack för tummar - de lär behövas.
  • Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-09-28 13:54:21 följande:
    Frusna flickan. Såg precis att ingen bjöd över på jackan......håller tummarna för att hon köper denna med.
    Och du, såg du också vad pinsam jag kunde med att vara i en annan auktion? Gjorde allt för att få sålt min oanvända spoiler som jag tycker är lite för fin för mig. Jag tar aldrig på mig den. Jag har haft den ute med bara den på en säng men tänkte att det kanske går bättre när man ser plagget *fniss och ja, det går ju jättebra.
  • Frusna flickan
    jojoa75 skrev 2009-09-28 11:58:15 följande:
    tackar!kollade o tyvärr var där inget som intresserade mig på hemsidan..verkade vara rätt så urplockat.
    Nej men hemsidan kan man inte gå på! Ring. De har tex massor med jackor och annat. Jag köpte en hearted tunic nu äntligen i chalk med 20% rabatt och fri frakt. De hade everyday klänningen eller vad den nu heter, massor med koftor och jackor och en hel del annat.
  • Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-09-28 15:15:01 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-28 15:09:48 följande: Det missade jag........Vet du, varje gång jag ser din byline så tänker jag på hon den snygga Yoanna som vann Americas top model omgång 2 (fick googla det......har dem ej memorerade)Har du hört det förut att du är lik henne?images.starpulse.com/Photos/pv/Yoanna%20House...
    Nej med herregud, den vackra människan! Tackar! Nej ingen har sagt det förut
  • Frusna flickan

Jag ääälskar top model och hon är min all time favorite faktiskt. Och ja helt olika kanske vi inte är även om hon är tuuusen ggr snyggare. Men det är nog mest att vi har samma frisyr och så... Kul!

• Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-09-28 15:19:24 följande:
    Jag ääälskar top model och hon är min all time favorite faktiskt. Och ja helt olika kanske vi inte är även om hon är tuuusen ggr snyggare. Men det är nog mest att vi har samma frisyr och så... Kul!
    Och tuuusen kg smalare.. Sorry för spam och OT Nu ska jag vara seriös och arbeta lite.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2