Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Anna Paulita skrev 2009-09-29 21:45:06 följande:
    Haha, jag är en orutinerad OM användare....ja, det är den som är i chalk jag menar, den som fanns på Åhlens. Den var fin, men just blått är inte min favoritfärg, även om den kallas chalk. ;)
    Jaha, kanskejag borde ha fattat ha ha. Jag tycker själv att chalken är den minst fian av de tre klänningarna så jag fattar inte varör jag har just den. Tänkte helt fel. Skulle givetvis bara bytt stl bara i rose *buhu... Vet faktiskt ingen som har kvar nu men så har jag inte kollat runt så aktivt.

Annars kommer ju en annan fin klänning snart Glazing någonting.. Jag vill ha den i pink i stl 3! Så himla fin!
  • Frusna flickan
    Babybalo skrev 2009-09-30 09:04:41 följande:
    Åh, vad tråkigt! Hur skall man veta? Säljaren använde sig av OM:s egna produktbild... Ska man helt enkelt undvika T? Tack för svaret!
    Jag frågar på sådana varot som kopierats om man får betala med payson garanti. För de som säljer kopior gå r det självklart inte bra. Du kan då syna plagget själv. Plus undvik de som säljer många samma av samma och bara nytt osv..
  • Frusna flickan
    Babybalo skrev 2009-09-30 14:55:58 följande:
    Åh nej! Vad skall man göra? Kan man häva ett köp på något sätt? Jag har inte betalat än och har inte blivit kontaktad av säljaren. Jag vill INTE köpa en kopia!! Hur kunde jag vara så dum!?
    Helt klart kopia. Jag hade skrivit till henne att jag pga alla kopior i omlott vill betala med payson garanti så att du hinner få se plagget innan pengarna betalas ut till säljaren. Betala INTE in pengar på kontot.
  • Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2009-09-30 19:19:45 följande:
    God kväll i tråden Är precis hemma efter en tripp till Smultrongården (mitt andra hem ). Provade Once in a lifetime coat och resultatet finns i bildtråden. Hade gärna haft den tightare över byst och mage, men då hade ärmarna blivit för korta och den hade blivit för snäv över axlarna så en 2:a blev bra! Fick utnyttja exklusivvardag rabatten och fick betala 4 800 för kappan *som hittat* . Köpte en alloverprinted cottonpoly tank också, med 20 % rabatt *nöjd*. Nu är det köpstopp för min del!
    Ja den kappan är ju helt underbar!!!! Så fin. Och 4800 kr är den värd tycker jag. Hade de den i grönt också?  Rabatten gäller väl bara tills imorgon?
  • Frusna flickan

Förresten ska ju ärmarna vara lite korta på många av OMs  kappor men jag har lite svårt för det efetrsom jag fryser jämt.

• Frusna flickan
    Anna Paulita skrev 2009-09-30 21:27:27 följande:
    Någon här som använder sin make out dress även nu på hösten? I sådana fall, hur gör ni för att den inte ska se så sommrig ut? :P Min är den som är rosa nertill, och en kant av cerice med röda rutor och lite lila tryck.
    Jagahr sålt min men har ångrat det. Jag hade den med en långärmad tröja under (typ rib resey) Och stuprörsjeans till. Sedan en kofta i mörkare färg också så är det ej sommar längre
  • Frusna flickan
    Anna Paulita skrev 2009-09-30 22:08:29 följande:
    Jag skulle kunna ha en lila tight topp under, så blir dte mörkare, och mörka stuprörsjeans jag ju också.Tack för tipset.Vilken färg hade du?
    Den gröna (el gula)
  • Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-09-30 22:35:49 följande:
    Frusna flickan (eller numera Yoanna 2)Såg att det lönade sig att "show a littke skin" Hur gick det med jackan?
    Ja eller hur? det var värt förnedringen och än är det ju inte slut  

Yoanna 2 ni är roliga här....

Ja jackan gick på köp nu idag, eller tänker du på min gamla från förra året? Hon har betalat in men med payson garanti  Inte direkt vad jag tänkt mig på en utlandsförsäljning eftersom jag då måste vänta så länge på pengarna och det blir krångligare om någor skulle hända etc.. Men hon vägrade betala vanligt. Jag ska INTE erbjuda payson garanti och ha internationella köpare i framtiden. Jag vill gärna erbjuda garantibetalning men alltså ej i kombination med internationella köpare. Jag menar det tar ju flera dagar med frakten och kanske ännu fler innan person godkänner osv.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2