Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Blossom1 skrev 2009-10-10 11:11:33 följande:
    Du har inte hängt den på en galge under ett annat plagg*försöker vara synsk*
    Aaaaah...ska kolla....jag kommer inte på var den kan vara....
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-10-11 09:57:35 följande:
    God morgon!Sitter här och velar. Jag har en Secret button tunic i storlek 2 men upplever den som lite tight i ärmarna. Velar nu över om en i storlek 3 blir alldeles för stor över bysten/ryggen. Är det någon som har denna tunika och har gått upp en storlek från sin normala?Jag vet att jag fått många tips på linnen med spetskant nertill men jag har ännu inte hittat det perfekta med en bra längd och snygg spets. Så trist för i nuläget hänger min superpleated blouse i powder, en sprillans lovefirst tunic i chalk samt min philader blouse bara i garderoben. Gillar inte att ha dem bara för jag ser så gravid ut då utan vill verkligen ha ett längre linne under. Några fler tips please? Måste inte vara OM.
    Jag gillar spoiler dressen. Köp en i en neutral färg som rose eller powder. Den kan du ha till det mesta.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-10-11 11:34:33 följande:
    Hade föredragit att spoilersarna hellre va i råsiden och utan söm fram i mitten. Gillar inte glansen i sidenet, tycker oftast det ser lite förmycket ut
    Oftast syns bara en liten kant nere och lite uppe.
  • Stargirl

Short voile dress i rött har INTE bruna utan mörkgrå broderier. Jag som var helt bombsäker på att de var bruna. Så nu passar inte min spoiler skirt till den...... *buhuuuu*
    Men däremot passar mina härliga grå strumpbyxor ist.

• Stargirl

Fick en fråga i en annan tråd ifall man verkligen köper en blus för 1500 kr när man har småbarn?? Jag svarade klart man vill....varför skulle man inte vilja det *fundersam* alltså bara för att man har småbarn ska man vilja handla på HM?

• Stargirl
    malinoski skrev 2009-10-19 14:53:51 följande:
    Fråga till er som har en 738:a jacka,Sitter ert yttertyg ihop med fodret längst ner på jackan?Fick precis hem min jacka och på min är det helt öppet nertill om ni förstår. Ser ut som att det ska vara så men jag tycker det känns lite märkligt.
    De sitter inte ihop. Ska se ut så.
  • Stargirl

Dagens Molly och en Icke Molly på bloggen.
    Gick in för att kolla på OM i en butik kom ut med Ralph Lauren En härlig kofta i bomull som jag kommer förmodligen ha på mig dagligen.....

• Stargirl

Ska till Barcelooooona på tisdag (i 2 dagar) det är varmt där. Runt 22 grader *jipiii* får ta med mig lite klänningar och ballerinas....weeeeeee

• Stargirl
    malinoski skrev 2009-10-22 08:50:42 följande:
    Ååå.. vilken lyx! Härligt att kunna ta fram de lite somrigare plaggen igen! Ha supersköna dagar! *avis* Vi får väl glädja oss åt att få titta på bilderna sen.. ;)
    Jep, sedan insåg jag att dit jag ska i Kina är det runt 24 grader i November. Hej hopp....jag som trodde det skulle vara typ som här.
    Weheeeeeee Men där emellan ska jag till Bergen och Oslo så jag får min dos av skitväder oxå.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2