Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

SooJuicy skrev 2009-10-22 09:56:50 följande:
    Såå nöjd med den här kniten jag köpte på campadre kampanjen, velat ha den så länge då jag missade den när den fanns i butik. Lägger in bild här istället för bildtråden då den är halvtaskigt snabbtagen med mobilkamera imorse.
    Underbar! Det är så stor skillnad att se ngt på irl bilder än att se på OM´s produktbilder.
  • Stargirl

Min man och mina barn tycker jag ser ut som en chokladboll eller en sådan där cocos raket i min mys molly outfit

• Stargirl
    Sue Ellen skrev 2009-10-23 10:39:42 följande:
    GULPNu har jag tvättat min pleated denim skirt i 40 grader och just nu befinner den sig i TORKTUMLAREN!! Den har nämligen blitt för stor (angenämt problem ) och jag hittar ingen i storlek 2 (de som har denna kjolen håller förståss hårt i dem - den är helt underbar!!). Håll tummarna för att den krymper lite!!
    *håller tummarna* det är ju jeans/denim så det blir nog bra.
  • Stargirl
    Babybalo skrev 2009-10-23 16:23:15 följande:
    Usch, tror att jag köpt en kopia på Tradera... En l/s embroidered blouse.. Fick hem den idag och den känns liksom annorlunda. Texten ser inte riktigt ut som den brukar, ettan är annorlunda och tvättlappen är liksom plastig vilket mina andra mollysars inte är
    Kan du inte lägga in en bild?
  • Stargirl
    isako skrev 2009-10-24 00:24:18 följande:
    Fasiken också!! Tyckte inte om den innan då jag fått för mig att den var så mörk.. Sen såg jag denna... www.jbandme.com/brands/odd-molly/odd-molly-ch... Å det blev kääärlek!
    Köpte den precis. Jag har funderat på den länge. Men slog till först nu. Tur för mig att det fanns kvar i stl *phuuuu*
    Ännu mer tur att min syster var villig att låna sin spoiler dress i färgen rose till mig i några dagar och den passar utmärkt till just denna blus. Kika i min blogg där finns en nytagen bild på blusen som jag ännu inte haft på mig.
  • Stargirl

Tvättade mina ullsockor första gåmgen igår. De naturvita blev inte helt rena under foten. Vad kan man göra? Tvättade dem med ett handtvätts program i maskinen. Finns det ngt bra tvättmedel för ull?

• Stargirl
    isako skrev 2009-10-25 11:42:24 följande:
    Hmm.. Skulle nog valt nr 3 alt nr 1 av bilderna.
    Gissade på att ingen skulle välja RL koftan Har en massa plagg som är bara provade men aldrig använda.
    Jag tror det blir nr ett eller nr 3. Kanske kul att ha med sig en klänning fast unoformskavajen är väldigt användbar att ha med. Den funkar som en jacka oxå. Ska lämna jackan i bilen. Det är ju så varmt där.
  • Stargirl
    isako skrev 2009-10-25 15:49:48 följande:
    hihi jag tycker de är snygga RL. Men kan bli lite väl märkesfixering ibland. Känns som man har på sig reklampelare med "RALPH LAUREN TITTA HIT" Uniformsjackan var också snygg. Speciellt snyggt att bryta ner det söta med lite tuffare
    Fast det syns inte att det är RL. Om man inte läser nooooga på emblemet. Jag gillar inte heller när det syns för tydligt.
    Taradiddle har fått flest röster, men jag tro ratt uniformskavajen får följa med som en extra jacka.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2