Inlägg från: Skrutteruttan |Visa alla inlägg
  • Skrutteruttan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Duntoffla skrev 2009-08-22 09:23:52 följande:
    Inte jag heller. Jag kikade på prislappen och tyckte att det var överkomligt. Ehh, förut tyckte jag att en tunika på 400 var dyr. Saker och ting förändras.Jag blev lite osäker på vilken storlek man ska ha i den dock. Provade 2 i går och sen satt bra men jag undrar om man ska ännu större så att den blir längre. men då blir det ju stor upptill också. har du samma storlek i den som i övriga OM-kläder?
    Ja, jag köpte 0 på den...jag inser ju nu att man verkligen måste ha flera spoiler underdress alltså {#lang_emotions_smile}. Min man har sagt flera gånger i sommar "varför gör de så korta blusar?". Nu vet jag, för att sälja många underklänningar så klart {#lang_emotions_laughing}.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    Duntoffla skrev 2009-08-22 09:39:16 följande:
    Ja, det är ju nackdelen. Gillar inte korta saker. Det måste vara ursnyggt med den bruna spoilern under.Hur är spoiler i storlek förresten? normal?
    Liiiten, jag var tvungen att skicka tillbaka min 0:a, fastnade i den! Hoppas att 1 sitter bra...den skall väl förhoppningsvis vara på väg hem...
  • Skrutteruttan
    pumbalumba skrev 2009-08-22 13:53:33 följande:
    Kajsan och Skrutteruttan, fint!
    Tackelitack {#lang_emotions_flower}
  • Skrutteruttan
    God kväll {#lang_emotions_flower} Är hemma efter en lååång arbetsdag, öppnade imorse och har sedan ägnat min tidiga eftermiddag och hela kvällen åt Kvalitetsredovisning *tufft*. När jag kom hem låg min underbara spoiler i brevlådan, storlek 1 satt gjutet! Imorgon kommer bild med 327:an...såg att några ville se den kombon. Blev så frälst i klänningen att jag beställde en i royal och en i blue, kommer bli mycket användbara till mina blusar som är lite korta...

NU skall jag sussa...God natt!
  • Skrutteruttan
    isako skrev 2009-08-26 09:36:58 följande:
    alltså förlåt.. Vat att jag spammar nu Ingen som har bild på spoiler underdress vs spoiler tank? vill se längdskillnaden på en "riktig" person
    Nej, bara bild på hur lång spoiler underdress är i bildtråden...
  • Skrutteruttan
    Förlåt att jag svarar här men "Min Seth" hade frågat i min gästbok om Spoiler underdress i storlek (och jag är oinbjuden till ditt konto så jag kan inte svara dig där). Jag har ingen aning om storleken är mindre i år än tidigare år, men när jag kollat på äldre underklänningar så har det stått "liten i storlek" så jag skulle tippa att det är samma....
  • Skrutteruttan
    Puffig Pingla skrev 2009-08-26 13:09:39 följande:
    Tack tjejer för peppning! Det stärker!Jag har alltid köpt mycket kläder då det är ett stort intresse för mig. Nu när jag dessutom har mer ekonomi än vad jag hade förr i tiden så kan jag verkligen unna mig. Jag fattar inte vad det är med OM som sticker så i ögonen på dem?När jag har kört Sand, Day, Hunky Dory, Rodebjer mm så har ingen gnällt. Men är jag värsta måltavlan helt plötsligt.
    Jag tror att många kan se att plaggen är OM; just eftersom den lilla "etiketten" sitter där den sitter och en del av plaggen har ju rätt stor ODD MOLLY text. Sedan tycker jag att plaggen är lite smått unika i och med det både är siffror och ofta små ordspråk (eller visdomsord kanske man skulle säga)...Å andra sidan så är ju Peak och Boomerangplaggen rätt utmärkande också...Hihi, för att inte tala om Adidas, puma och Nike...

Ett plagg från H&M, Gina, Kapp Ahl är ju liksom inte "uppmärkt" på samma sätt, de märken du skrev om har jag inte så stor erfarenhet av...

Än så länge har jag mest fått undrande frågor som "hur har du råd?", men inte anklagande som ni beskriver. Jag är verkligen stolt över mina kläder och även barnens, brukar bara svara att kläder är i stort sett mitt ENDA intresse, vi har skruttig bil och ett orenoverat hus, vi reser aldrig med våra sju barn och då får man liksom lite pengar över till kläder tycker jag...
  • Skrutteruttan
    Frusna flickan skrev 2009-08-26 21:51:48 följande:
    Och ljuvligt fin som vanligt
    Åh tack rara du  {#lang_emotions_flower}
  • Skrutteruttan
    Hemma på rast och upptäckte till min förtjusning att jag hade post, två Spoiler underdress, en i royal och en i blue...Bild i bildtråden på den i royal tillsammans med makeoutblouse...
  • Skrutteruttan
    elma skrev 2009-08-27 14:21:17 följande:
    skrutteruttan: riktigt läckert med royal färgen ihop med makeout blusen!
    Ja visst är det, såg ju den kombon på stayhard, men då med spoiler tank, jag ville dock att den skall synas ordentligt så därför valde jag underdress...Färgen är verkligen härlig, känns riktigt kunglig  {#lang_emotions_wink}.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2