Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

isako skrev 2009-08-23 11:48:03 följande:
    hahah Naaw tack för ärligheten gumman. Oki låter den vara o går på nästa Nää.. bläää. Ja då är det ju bara till att glömma.. Hur gör du med dessa? www.tradera.com/odd-molly-continent-x-stitch-... (Inte just denna då. men den modellen... ) har du din "lilla eller stora" strlk? Tänkte på bysten? Och kanske mina armar också..Förlåt! att jag manglar er med 1000 frågor. Men bra att kunna fråga så man slipper alla dessa frakter o förlorade pengar på plagg man köper bara för att sedan få sälja vidare igen..
    Äsch, klart att du ska buda. Jag har redan två st
    Sen vann jag precis en klänning så jag kanske ska tagga ner budandet (med tanken på gårdagens shopping oxå).
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-08-23 11:48:36 följande:
    Av ngn anledning kan jag inte ägra ngt alls. Jag får upp "kommentera" fältet men inte knappen för att lägga in ngt nytt. Jag har försökt flera gånger förut.
    Märkligt {#lang_emotions_undecided}.

Nåväl. Thx for trying.
  • Puffig Pingla
    LR75 skrev 2009-08-23 12:45:50 följande:
    Aha, men tack ändå.Letar som tusan efter ett par jeans då mina börjar säga upp sig.Förövrigt så såg jag dig på citygross i fredags! Snygg outfit!(eller jag såg en tjej med OM från topp till tå typ och var då tvungen att kolla igenom alla OM bloggar efter dagens och såg då att det var du!)Är alltså ingen stalker eller så...haha.
    Hahaaaa - det var ju jag!!! Rosa kofta och svart linne

Handlade krubb till kvällens middag. Det blev sent och blött men kul. Säg hej om du ser mig igen.
  • Puffig Pingla
    Puffig Pingla skrev 2009-08-23 13:05:03 följande:
    Hahaaaa - det var ju jag!!! Rosa kofta och svart linne Handlade krubb till kvällens middag. Det blev sent och blött men kul. Säg hej om du ser mig igen.
    Ps. Kjolen var faktiskt inte OM . Det var mitt reaklipp för 125kr på KappAhl.
  • Puffig Pingla
    isako skrev 2009-08-23 16:31:33 följande:
    hahah tostant Jag kan befria dig från dina spoliers om de är i strlk 4a.. Skiiiitsnyggt!!!
    Tackar. Är mycket nöjd med både blusen och spoilern (och mycket trött efter 3-åringskalas).
    Spoilern sitter ylandes tight på mig men det ska vi ta tag i här framöver (om man inte lyckas bli på tjocken förstås ).
  • Puffig Pingla
    Morty skrev 2009-08-23 19:37:03 följande:
    Dina inköp från gårdagen var kalassnygga.
    Tack snälla. Plånboken har fått ligga gömd idag för att inte få några återfall....
    ...fast det hindrade ju inte mig från att ropa in en Velvet goolagong på Tradera tidigare idag {#lang_emotions_innocent}.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2