alias skrev 2009-09-02 17:36:42 följande:
Jag blir galen.Var i OM-butiken i måndags, och shoppade - ingenting. Otroligt!Jag provade koftorna, lovely knit, tenfold knit, v-neck cardigan, angoramix long cardigan, everyday short cardigan, first lady cardigan ... alla i den där ullmixen som jag inte brukar klara av.MEN, de kändes allihop väldigt mjuka och gosiga, framför allt angoramix logn cardigan och first lady (som är ursnygg!).Jag lämande iallafall butiken tomhänt, nöjd över min ståndaktighet.MEN som så ofta när det gäller Odd Molly slår habegäret till när man minst anar ... Nu bara MÅSTE jag ha First Lady Cardigan i rosa, V-neck cardigan i almost black och angoramix long cardigan i grått.Och gissa vad? Jo, nu är min storlek slut nästan överallt. Efter träget letande har jag dock funnit angoramix och first lady, men är desperat på jakt efter vneck cardigan almost black i stl
4.Om ni snubblar över en sån är jag tacksam för tips! Ajabajas och Tintins tog slut innan jag han blinka, och OM-butiken har den inte i almost black.Har också kommit på att jag vill ha X-stitchen i blossom, storlek 3. Men nu är den också slut överallt.Varför är det alltid så?
www.marengs.com har den i strl 4, men det blir ju lite dyrare från Danmark, men om man är desperat så kanske man står ut med det? kan det va´nåt´?