Västervik
Har oxå hittat hit!!
Sitter just nu med sån hiiiiimla mensvärk och tryck neråt.. öjöjöj
Har oxå hittat hit!!
Sitter just nu med sån hiiiiimla mensvärk och tryck neråt.. öjöjöj
Idag håller vi på och möblerar om här hemma.. Fick inte plats med två spjälsängar i vårat gamla sovrum...
Kul som tusan att möblera om, men vad det tar på krafterna.
Har legat med förvärkar hela natten och har de kommer fortfarande...
Har med ett tryck neråt så man blir nästan lite rädd vissa gånger att man ska vara tvungen att ta emot något.. Hoppas det inte blir än bara...
Ikväll ska vi ev. åka och kolla vagn..
Majalaja
Har två barn sen tidigare (5år & en på 15 mån)..
Jo ja känner att det kan komma när som helst nu, men vi får verkligen hoppas att det inte blir så.. Har ju inte hunnit fixa vagn, stol och osv.. Vill ha allt sånt klart innan
Sen är det fär tidigt för den lelle att komma då jag enbart är i vecka 34...
Nä nu ska vi iväg med äldre barnet och skola in han på förskolan som det så fint heter (jag säger dagis..)
Nästa vecka ska lillgrabben skolas in hos dagmamma..
Ojoj vad här kommer bli tomt..
Majalaja Vi har ju me en hel del sen Hampuz föddes, men vagn, skötbord och säng behövs.. och en ny bilstol...
Men sånt köper vi bättre begagnat..
Har inte den snabbaste sambon precis så om det nu skulle köra igång (vilket jag inte hoppas) så skulle jag få ta hand om allt när jag kommer hem från BB... Han är inget höjdare på att planera
Vi bor i Blackstad.. Så sonen går på dagiset här..
Nu har man vart hos BM och allt såg bra ut..
*pustar ut lite granna*
Ingen här som ska på studiebesök på förlossningen den 27:e??
Jag fick info om studiebesök av min BM eftersom jag är nyinflyttad här.. Vill ha lite köt på benen omhur det ser ut på förlossningen när jag väl ska in dit
Så jag ska gå med en föräldragrupp och man kunde bara dyka upp, inget man skulle anmäla innan.
BAKAR!
Hållr med dig om det där med svininfluensan.. Folk förstorar upp det så pass mycket att alla är överdrivet rädda för den...
Miss Cee skrev 2009-08-22 13:26:16 följande: