Inlägg från: MUSDOKTOR |Visa alla inlägg
  • MUSDOKTOR

Västervik

JO ja ska åka in i tid.. Har erfarenheter av snabba förlossningar så lika bra att vara ute i god tid

• MUSDOKTOR
    Bakar skrev 2009-09-06 17:35:32 följande:
    Tack så mycket =)Går här med min  tens ska ge mig ut till willys nu och handla vindruvor så sugen på det hehe :PVi får gå sakta men säkert det e ju bra att röra på sig.. Har lyckats sova i 1½timme så nu känner jag mig som en ny människa.. även om värkarna väckte mig till o från.. Musdoktorn du kan ju sätta igång din bebis så jag har någon att prata med på förlossningen hehehe :P
    Ja de kan jag göra. Skulle va riktigt skönt att bli av me magen nu.. Åh Skulle även vart trevligt. Men det får inte sätta igång på allvar än på ett par timmar.. Sambon är iväg och hämtar bil och kommer väll hem i natt.. Typiskt..
  • MUSDOKTOR

BAKAR! Hur går det för dig???

• MUSDOKTOR

Haha ja då har ja ju ett par timmar på mig
    Vi får väll se hur denna natt kommer bli.. Har SM, ilar och sticker utav bara tusan just nu.. >Sm (förvärkar) kommer med ca 10-15 min mellanrum...
    Men eftersom jag brukar ha otur med saker och ting så är det säkert falskt alarm..

• MUSDOKTOR

Hur har helgen varit annars för alla då?

• MUSDOKTOR

Jag tycker det är svinjobbigt att inte veta.. rätt som det är så kanske man ligger ute i hallen med rumpan i vädret och föder.De skulle ju inte va så vidare roligt kanske..
    Men jag funderar på att ringa antingen BM eller FL i morgon om det fortfarande är som det är just nu..
    Alltid skönt att veta vad som händer och sker eller har hänt..

Man tycker ju att man borde veta när det är dags efter att ha fött barn tidigare..

• MUSDOKTOR

Jag undrar jag om Bakar ligger och myser bebis jag

• MUSDOKTOR

Hon visste inte könet på bebisen va?

• MUSDOKTOR

Vem vet hon kanske får sällskap där inne

Har sen 4 i morse haft förvärkar/värkar (?) med allt från 3 minuters till 20 minuters mellanrum..
    Tog en alvedon vid 7 i morse för att se om det släppte, men än har inget ändrats..
    Fortfarande 3-20 minuters mellanrum..

Så nu sitter jag här och funderar på om man ska ring in och höra med dem på förlossningen eller om man ska avvakta lite till...

• MUSDOKTOR

Jo fast just nu känns de som om att jag klarar av dem eller hur man ska säga...
    Men nu kommer dem me mer kraft tycker jag..
    Vissa är längre vissa kommer bara 1-2 sekunder ..
    knepigt...
    Har ju iofs tryck neråt i stot sett hela tiden och sambon fråga i morse om ja sketet på mig då ja gick väldigt bredbent, vilket jag inte brukar göra...

Svar på tråden Västervik