Inlägg från: MUSDOKTOR |Visa alla inlägg
  • MUSDOKTOR

Okej, men det fanns ju ett brunt på blocket i västervik? Men ni kanske mer är åt svarta hållet?
    Kolla tidningen, där kanske det finns ngt mer lokalt..
    Nej nej, ingen gynekolog här inte!!! Fy tusan.. Det var min syster som döpte mig till musdoktor.. Hon tyckte hon var jätte rolig när hon hade kommit på detta så väldigt "vackra" smeknamn... :-P

• MUSDOKTOR

Ja lovar dig det är MÅNGA här som tar det ordagrant.. Haha..
    Nej nej en sån sak skulle jag nog inte kunna tänka mig att jobba med.. Fy...

• MUSDOKTOR

Ledsen att göra er besvikna mina damer, men tyvärr så är jag ej "musdoktor" och har tyvärr ingen egen firma...:-P

• MUSDOKTOR

Åkte förbi sjukhuset idag och såg att de stäng av igången till förlossningen...
    Vart tusan tar man vägen nu då??

• MUSDOKTOR
    Jullan84 skrev 2009-09-29 20:57:00 följande:
    Musdoktorn - man går in på den sidan där huvuentren är.Men inte in genom huvudentren utan huset som ligger till höger... Står väl BB eller gyn kan jag tänka mej...Min BM ritade en fin karta sista jag var hos henne. haha
    okej vid rondellen då så att säga? trodde först att det var den första dörren högst upp från infarten eller hur man ska förklara de...:-S
  • MUSDOKTOR

Ingen som har skötbord/spjälsäng ståendes i ett förråd och samlar damm??

• MUSDOKTOR

haha okej ja då går det säkert inte att missa. inget kul om man skulle behöva springa runt och leta efter ingången om det går snabbt och sambon kan man ju inte lita på att han är i sina sinnes fulla bruk då

• MUSDOKTOR

Jahapp, då har man vart hos barnmorskan då och fått sin dom

Huvudet är fixerat, tjoheeeej, men bm den jäkla glädjedödaren sa att det kan dröja ytterligare.. Kan tom få gå tiden ut.. Suck..

Sen hade dem tydligen baby BOOOOOOM på förlossningen/BB nu ett par dagar så om jag kunde så skulle jag knipa om det satte igång..
    Visst tack för den.,...
    Här knips inget, jag vägrar!

• MUSDOKTOR

Sitter just nu med sd var 7:e minut och dem gör ONT och trycker på neråt, men än kommer ja inte ringa eller åka in, för de kommer säkert avta på vägen in eller när man väl känner jsukhusdoften...

Nja, sambon har börjat känna sig utnyttjad när det kommer till sänghalmen.. HAHA.. Stackarn, han vet ju varför jag är så himla intresserad just nu när jag inte vart det tidigare under denna graviditet tyvärr.. ..

• MUSDOKTOR

Hej alla!
    Hoppas helgen vart bra..
    Här är det full fat.. Igår storstädade jag huset, idag ska jag baka hela dagen och om förlossningen inte sätter igång, ja då blir det till att putsa fönster och kratta löv i morgon.
    I veckan SKA den ut!!!!!
    Vad händer hos er annars då?
    Nu har verkligen hösten kommit igång på allvar.. Lite mysigt är det allt är man får ställa fram alla lampor i fönstren..

• MUSDOKTOR

Nu har jag precis vart ute på en POWERWALK med hunden, stackars krake, han är helt slut.. HAHA
    Nu blir det nybakad bulle, kaffe och förlossningskliniken..

• MUSDOKTOR

I fredags den 9 oktober ville ÄNTLIGEN lillbror komma ut!
    3740 gram och 52 lång.

Vakna 4,30 med småkänningar precis som jag haft de senaste dagarna, men dessa ville inte släppa med sig och jag kände på mig att nu var det något som hände Hoppade in i duschen för att sedan ringa förlossning och barnvakt.
    Ringde vid ca 5,45 och då hade jag ont hela tiden!!
    Kom iväg vid 6,15 och var vid förlossningen 6,45. De sätter ctg och jag ligger där och tänker fan nu kommer dem skicka hem mig, jag har ju ingen värk alls nu....
    KOmmer en liten mesig värkstackare och vid 7,05 går vattnet...
    Ringer på sköterskan och säger att vattnet precis gått och sambon säger att nu kommer det gå fort.
    Jaja, vänta här så ska jag kolla hur öppen du är.. 6 cm var jag öppen 7,15.
    Kom in till förlossningsrummet 7,20 och efter 2 krystvärkar föds en lillebror 7,28...

• MUSDOKTOR

Tack alla!
    Nepp inget namn än.. Kanske ni har några förslag, helst med ett z i

• MUSDOKTOR

de har ingen betydelse.. ska helst pass ihop med cazper och hampuz och

• MUSDOKTOR

Nja enda förslaget vi har är Razmuz

• MUSDOKTOR

Bakar Tack tack, ja nu är han äntligen här och det är sååå skönt att kunna röra sig som man vill :)

Svar på tråden Västervik