Bordsplacering??
Jag har hört begreppet, men aldrig riktigt fattat, eller ens tänkt på om jag ska vara ärlig, vad som egentligen menas?? Jag var på mitt senaste bröllop när jag var 3 år och det jag minns mest från det är att jag var sur för man var tvungen att vara tyst i kyrkan... Jag lånade en annan tråd lite, men nu startar jag en egen!
Hur gör man?? Eller det är väl förstås helt individuellt, så jag ändrar frågan till Hur gör/gjorde DU? Varför gjorde ni på just det sättet?? Ex. varför placerade du ut "vem som helst bredvid vem som helst" på ert bröllop??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-17 19:48
Istället för att skriva det till var och en så skriver jag här:
Största anledningen till att jag frågar är att jag har aspergers syndrom och social fobi. Skulle jag bli placerad mellan två helt okända människor så skulle jag starkt överväga att åka därifrån, oavsett hur mycket värdparet än ansåg att vi hade gemensamt. Mej kan man inte "tvinga" att prata och vara trevlig. Okej att det kanske inte är så "kul" med ena släkten på ena sidan och andra på andra sidan, men att i alla fall placera ut folk parvis...? Men som sagt, jag är främst nyfiken på att höra hur andra tänker, höra lite vad som är "vanligast" etc.