• gyll

Halmstad BB?

Hej, ngn som har erfarenheter från att få barn på Halmstad BB?
    Har valt Halmstad den här gången eftersom förra BB vi var på nu tyv.är nedlagt..så hade varit intressant och få veta vad andra tycker om just Halmstad?

• Svar på tråden Halmstad BB?
  • Myran och vi

hej hej! Jag har bf 15/9 och ska också föda i HAlmstad! Jag tycker det känns jätteskönt och r glad att jag flyttat hit! Har bara hört bra saker om Halmstad bb eller ja sjukvården över lag. Mitt första barn och hoppas absolut inte att hon vill stanna kvar på övertid. =) Helst ska hon komma i morgon! =)

• gyll
    Angel1978 skrev 2009-08-25 14:23:02 följande:
    Vi bor i Laholm, så det blir lite sådär halvlångt att åka. Bodde i Halmstad när sonen föddes.. Jag är så sanslöst trött, så det behöver ju inte dröja alldeles för länge innan det är dags. Jag och gubben har slagit vad om vilken dag det blir..
    Vi bor lite norr om Markaryd så har med en liten bit att åka..känns lite trist..man är ju lite rädd att komma mitt i rusningstrafiken med vid 16-snåret omman har riktig otur och det skulle vara lite halvbråttom! :)
    Synd att Ljungby BB lagts ner, där vi fick vår första, hade bara tagit ca 25 min dit isf nu med motorvägen.
  • gyll
    Angel1978 skrev 2009-08-25 10:44:00 följande:
    Födde sonen på halmstad och det fungerade jättebra. De var väldigt vänliga och mysig och dämpad stämning på bb. De var duktiga och uppmärksamma på förlossningen, så jag känner det tryggt att åka dit nu när nr 2 bestämmer sig för att komma ut. Har BF 15/9, så vi kanske ses vi med??
    Hej!

Nyfiken på om det blivit ngn liten bebis än som tittat ut? :)
    För min del dunkar den på inne i magen än, men hoppas den vill komma ut snart, tungt nu!
  • gyll

Myran och vi skrev 2009-08-25 15:18:24 följande:

hej hej! Jag har bf 15/9 och ska också föda i HAlmstad! Jag tycker det känns jätteskönt och r glad att jag flyttat hit! Har bara hört bra saker om Halmstad bb eller ja sjukvården över lag. Mitt första barn och hoppas absolut inte att hon vill stanna kvar på övertid. =) Helst ska hon komma i morgon! =)
    Hej!

Ingen liten bebis som tittat ut än? :)

Anna
  • Myran och vi

Hej hej! Nej, inte här ännu tyvär, men man är lagom trött på detta nu! Vill ju ha ut bebis snart!! Har haft molande mensvärk och sd men inget ordentligt och de går över efter en natt!

• gyll

Håller med dig! trött på att vara med barn nu och så nyfiken ju på vad det är för en liten där inne i magen ju!
    Har inte velat veta om det är en tjej el kille heller, så spännande och se vad det blir!Vet Ni vad det blir?
    Ja då finns det ju chans att vi kanske fortf.ses på BB, :)

• gyll

Har Ni barn sedan innan med förresten?

• AnnaLilja

Hejsan! Jag födde min dotter på Halmstad BB och tycker dom är superproffsiga. Ska enligt bf ligga där i dag och föda mitt andra barn, men det har jag inte märkt nått av! =(
    Det tråkiga nu är ju att det är stängt för besökare och man får bara ha högst en person med sig in när man ska föda pga svininfluensan. Alltså går man miste om det där mysiga efteråt när syskon och närmsta vännerna kommer och hälsar på. Vissa tycker väl iofs bara att det är skönt att slippa.....

• Angel1978
    gyll skrev 2009-09-07 10:10:31 följande:
    Hej!Nyfiken på om det blivit ngn liten bebis än som tittat ut? :)För min del dunkar den på inne i magen än, men hoppas den vill komma ut snart, tungt nu!
    Näpp, ingen bebis ännu.. Den snurrar runt därinne fortfarande.. Har knappt några känningar alls, så vi får se när det händer något..
    Mannen är ledig från nästa vecka, så det känns skönt att ha honom till hands när det är dags, då det kan ta honom åtskilliga timmar att ta sig hem från jobbet annars..
Svar på tråden Halmstad BB?