Halmstad BB?
Hej, ngn som har erfarenheter från att få barn på Halmstad BB?
Har valt Halmstad den här gången eftersom förra BB vi var på nu tyv.är nedlagt..så hade varit intressant och få veta vad andra tycker om just Halmstad?
Hej, ngn som har erfarenheter från att få barn på Halmstad BB?
Har valt Halmstad den här gången eftersom förra BB vi var på nu tyv.är nedlagt..så hade varit intressant och få veta vad andra tycker om just Halmstad?
hej hej! Jag har bf 15/9 och ska också föda i HAlmstad! Jag tycker det känns jätteskönt och r glad att jag flyttat hit! Har bara hört bra saker om Halmstad bb eller ja sjukvården över lag. Mitt första barn och hoppas absolut inte att hon vill stanna kvar på övertid. =) Helst ska hon komma i morgon! =)
Myran och vi skrev 2009-08-25 15:18:24 följande:
Hej hej! Nej, inte här ännu tyvär, men man är lagom trött på detta nu! Vill ju ha ut bebis snart!! Har haft molande mensvärk och sd men inget ordentligt och de går över efter en natt!
Håller med dig! trött på att vara med barn nu och så nyfiken ju på vad det är för en liten där inne i magen ju!
Har inte velat veta om det är en tjej el kille heller, så spännande och se vad det blir!Vet Ni vad det blir?
Ja då finns det ju chans att vi kanske fortf.ses på BB, :)
Har Ni barn sedan innan med förresten?
Hejsan! Jag födde min dotter på Halmstad BB och tycker dom är superproffsiga. Ska enligt bf ligga där i dag och föda mitt andra barn, men det har jag inte märkt nått av! =(
Det tråkiga nu är ju att det är stängt för besökare och man får bara ha högst en person med sig in när man ska föda pga svininfluensan. Alltså går man miste om det där mysiga efteråt när syskon och närmsta vännerna kommer och hälsar på. Vissa tycker väl iofs bara att det är skönt att slippa.....
Om de inte har hunnit ändra sig nu i dagarna så följer de inte nationella riktlinjer för avnavling.
Den som vill veta mer om det är välkommen till min tråd Sen avnavling - Barnets födslorätt.
www.familjeliv.se/Forum-2-13/m44999576.html