Halmstad BB?
Hej, ngn som har erfarenheter från att få barn på Halmstad BB?
Har valt Halmstad den här gången eftersom förra BB vi var på nu tyv.är nedlagt..så hade varit intressant och få veta vad andra tycker om just Halmstad?
Hej, ngn som har erfarenheter från att få barn på Halmstad BB?
Har valt Halmstad den här gången eftersom förra BB vi var på nu tyv.är nedlagt..så hade varit intressant och få veta vad andra tycker om just Halmstad?
Oj, nu har det nog gett uddelning här! VAknade precis av att proppen lossnade! Mitt första barn så jag är jättenervös. Tror att det är lite vattenavgång med. Vaknade av att det bara rann. Blodblandat! Håll tummarna nu! Hoppas att jag smittar av mig så att det börjar för er med nu! =)
Myran och vi skrev 2009-09-14 02:01:29 följande:
Myran och vi skrev 2009-09-14 02:01:29 följande:
Har nu varit hos bm och hon kände och pillade lite, för att reta tappen (som till min besvikelse fortfarande var lite bakåtböjd..) så vi får väl se om det ger någon utdelning..
Och för mig gick det också bra! Lilla Thea föddes efter två dagars blödning och observation på bb röd. den 16/9 12.08. Jag är så glad och stolt! känns så underbart att allt gick bra till slut!
Angel: hur har det gått för dig?
Gyll; Har det gått bra tt komma hem? Spännande att vi träffades och hamnade vägg i vägg! =) Din pojke var verkligen ljuvlig!
Myran och vi skrev 2009-09-22 15:08:56 följande:
Det blev en liten Hampus i tisdags! Allt gick jättebra och jag blev förvånad över hur pigg jag var dagen efter.
Kom hem i torsdags lagom till att mannen skulle bli superdunderförkyld. Fick nästan panik ett tag när jag fick för mig att han hade fått influensan!! Men han är piggare nu och det verkar ha försvunnit det mesta (som tur är). Så det har varit en rätt så tuff helg, då mannen inte har kunnat göra något. Ville ju inte att han skulle röra lilla Hampus och riskera att smitta honom..
Storebror fick vara hos farmor och farfar lör-sön så att vi kunde sova det vi kände att vi behövde.. Kändes väl sådär att lämna bort honom men det var nödvändigt..