• Zhara

xtravaganza

nu har snart den tredje dan gått o jag mår hur bra som helst, väntar på att grinigheten ska komma och den äckliga andedräkten!

• Zhara

Idag har jag kännt mig yr o ofokuserad, vad kan det vara? Är det ketosen som spökar? Sitter framför datorn nästan hela dan och knapparna är suddiga titt som tätt, mystiskt.

Urs o fy för att blanda ner psylliumfröna i soppan. Bläääääääää

• Zhara
    Klunsen111 skrev 2009-10-29 16:42:59 följande:
    Idag plockade jag fram ett par jeans som jag ALDRIG trodde att jag skulle komma i igen. De var nästan rymliga!! Ändå tror jag att jag har en och en halv soppvecka kvar... Härligt! Gick ni andra också ner mest i början?
    Vad roligt för dig! Och så många dagar kvar! Härligt jobbat!
  • Zhara

Zhara- ett tips bara! Blanda inte ner fröna i soppan, hela soppan blir ju förstörd!Lägg dom i ett glas med vatten och drick efter en liten stund upp det, därefter soppan! Pröva det
    [/citat]

Precis! Har gjort så innan men skulle prova för dom sa att dett skulle vara mera mättande.... nej tillbaka till gamla rutiner!

• Zhara

Zhara: Se till att du får i dig 3 liter vatten, har också varit yr då och då, kommer lite till och ifrån.
    [/citat]

Jag brukar dricka bra, har en petflaska på jobbet med vatten och ett vattenschema jag fyller i! Så jag dricker minst 3l om dan. Provade att dricka 5l en dag och det gick inte var på toa en gång var 20 minut!!!

• Zhara

Dålig aktivitet här idag! Alla kanske är ute och tränar istället?

• Zhara

Vilka snygga bilder! Sikken boost för självförtroendet

• Zhara

Har gått en vecka u och det har gått över förväntan enkelt! Har tänkt gå till veckan innan jul på helfart det är ett tag kvar men det känns full möjligt nu

• Zhara

har kollat måtten och dom har inte ändrats men vågen visar nästan 6kg ner

• Zhara

Zarah:På hur lång/kort tid har du tappat dina 6kg utan att kroppsmåtten minskat? Kroppens omfång ska ju minska medans kilona minskar, annars är det kanske bara muskelmassa o inte fett du tappar. Tränar du nått?
    [/citat]

Jag har gått 7 dgar så en vecka bara Jag promenerar varje dag (20-30min) och tränade förra veckan 2 tuffare kondtionspass o styrketräning. Jag mätte mig runt armarna och dom har blivit lite mindre men inte midjan eller höfterna. Däremot känns byxorna rymligare och jag får inga märken om jag sitter ner

Svar på tråden xtravaganza