• loffes

Brösten när tjejer kramas

Undrar om tjejer tänker på var brösten hamnar när dom hälsningskramas.

Rör inte ens egna bröst den andra som man kramar, medvetet eller omedvetet.
    Eller kramar man ordentligt för att man vill känna den andras bröst, eller
    är brösten en kroppsdel som man som kvinna inte reflekterer över...

Spelar kramar olika roll beroende på om man själv har stora/små bröst samt
    om den man kramar har stora/små bröst.

• Svar på tråden Brösten när tjejer kramas
  • Puffpinglan

Nä, det är inget man tänker på.. Det är ju som vilken kroppsdel som helst liksom. Du tänker väl inte på vart du har din fot t ex? När du kramas menar jag? Om det är en kille man gillar så blundar man och bara njuter av kramen, tänker fortfarande inte på vart brösten hamnar... Menar du att man som kille tänker på det? I så fall är det bättre att kramas med en tjej utan BH då? Då måste det ju bli mjukare menar jag...?

Rasmus och Ebba är det bästa jag gjort!
  • Puffpinglan
    Anonym skrev 2009-08-19 10:20:28 följande:
    Yngre killar brukar göra så för att markera att de absolut inte är homo.
    {#lang_emotions_laughing}
  • Anonym (MaN)
    Puffpinglan skrev 2009-08-19 10:49:43 följande:
    Nä, det är inget man tänker på.. Det är ju som vilken kroppsdel som helst liksom. Du tänker väl inte på vart du har din fot t ex? När du kramas menar jag? Om det är en kille man gillar så blundar man och bara njuter av kramen, tänker fortfarande inte på vart brösten hamnar... Menar du att man som kille tänker på det? I så fall är det bättre att kramas med en tjej utan BH då? Då måste det ju bli mjukare menar jag...?
    Utan BH är lite lotteri. Fasta bröst visst, annars brukar de fladdra åt sidan.

En tunn BH är att föredra.

Sedan är foten inte sexuellt laddad.
  • Puffpinglan

Anonym (MaN) skrev 2009-08-19 10:53:52 följande:

Utan BH är lite lotteri. Fasta bröst visst, annars brukar de fladdra åt sidan. En tunn BH är att föredra. Sedan är foten inte sexuellt laddad.
    *flin* Fan, också... undrar om mina bröst fladdrar när jag kramas..?;) Nej, jag vet att foten inte är sexuellt laddad men det är inte brösten heller för tjejer när de kramas. Det var så jag menade. 
  • Anna Paulita

Jag har aldrig funderat på det. Däremot har jag funderat på om män reflekterar över det när de kramar en kvinna.

• Kya

*asg* det här låter som en typiskt fundering av en kille... som att vi hela tiden går runt och är medvetna om och tänker hela tiden på att vi har bröst, och var vi råkar röra med brösten...

27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 1 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • TyskMamma

Med det var ju fan vad ni hackar på TS då. Det finns inga dumma frågor ...
    Nej jag tänker inte heller på var brösten landar när jag kramas, speciellt inte en annan kvinna. Däremot har jag upplevt att männen är väldigt försiktiga.
    Jag har ju också reflekterat mycket över männen och deras kroppsdelar som tex hur gör en man om han får stånd i vattnet på badhuset?
    Tittar män på andra mäns snoppar? Jämför de? Mäter de?
    och hur hårt får man ta i en snopp utan att mannen tycker att det är obekvämt?
    Fast det kanske är därför jag tar TS i försvar för att jag själv har minst lika dumma frågor på lager? Vad vet jag =))

• Anonym (MaN)

Äntligen får jag svar på om kvinnor gör det medvetet eller ej.

Samt att man kan krama lite tätare utan att det verkar antastande.

Svar på tråden Brösten när tjejer kramas